ا

  • احمدحیدری، سیده پرستو زنان در مسیر انتصاب به پست‌ مدیریت مدارس: انگیزه‌ها، موانع، راه‌کارها [دوره 9، شماره 33، 1404، صفحه 141-165]

  • احمدی، فاروق واکاوی بسترهای لازم برای گذار از مدیریت آموزشی به رهبری آموزشی در مدارس [دوره 9، شماره 34، 1404، صفحه 83-118]

  • اسدزاده، حسن تاثیر رهبری آموزشی مبتنی بر هوش هیجانی بر خودکنترلی و شیوه مدیریت کلاس در معلمان مقطع ابتدایی [دوره 9، شماره 34، 1404، صفحه 201-222]

  • الله کرمی، آزاد تبیین سکوت سازمانی معلمان بر اساس بدبینی سازمانی با نقش میانجی فلات‌زدگی شغلی [دوره 9، شماره 34، 1404، صفحه 247-276]

  • الماسی زاده، سارا تحلیل سبک‌های مدیریتی در سازمان‌های آموزشی مبتنی بر نوع شناسی نسل‌ها (شکاف نسلی) [دوره 9، شماره 34، 1404، صفحه 173-199]

ب

  • بارخدا، سید جمال زنان در مسیر انتصاب به پست‌ مدیریت مدارس: انگیزه‌ها، موانع، راه‌کارها [دوره 9، شماره 33، 1404، صفحه 141-165]

  • باقری، رامین بررسی تأثیر رهبری تحول‌گرا بر رفتار کاری نوآورانه در نظام آموزش عالی سلامت کشور با توجه به نقش میانجی تناسب فرد- سازمان و رفتار اشتراک دانش [دوره 9، شماره 34، 1404، صفحه 119-144]

  • بلندهمتان، کیوان واکاوی اخلاقی مبانی اخلاقی نظارت بر معلمان در آموزش مجازی [دوره 9، شماره 34، 1404، صفحه 277-311]

ج

  • جلایری لایین، ابوالفضل الگوی مدیریت در مدارس مناطق چند قومیتی: طراحی الگو با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 9، شماره 33، 1404، صفحه 193-228]

چ

  • چرابین، مسلم الگوی مدیریت در مدارس مناطق چند قومیتی: طراحی الگو با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 9، شماره 33، 1404، صفحه 193-228]

ح

  • حسین زاده، رزا نقش نگرش معلمان و فرهنگ مدرسه در پیش بینی خودکارآمدی معلمان دوره ابتدایی [دوره 9، شماره 34، 1404، صفحه 223-246]

  • حسینقلی زاده، رضوان هزارتوی روایت‌ها: بازخوانی هویت پژوهشی مدرسه در ایران [دوره 9، شماره 34، 1404، صفحه 7-53]

  • حنیفی کلشانی، ساناز نقش نگرش معلمان و فرهنگ مدرسه در پیش بینی خودکارآمدی معلمان دوره ابتدایی [دوره 9، شماره 34، 1404، صفحه 223-246]

خ

  • خانی، کوثر تجارب زیسته نومعلمان در مدارس ابتدایی از تنهایی سازمانی ( عوامل موثر و راه کارها) [دوره 9، شماره 34، 1404، صفحه 55-81]

  • خباره، کبری نقش هوش مصنوعی بر رهبری آموزشی در مدارس: رویکرد کیفی [دوره 9، شماره 34، 1404، صفحه 145-171]

  • خورسندی طاسکوه، علی واکاوی بسترهای لازم برای گذار از مدیریت آموزشی به رهبری آموزشی در مدارس [دوره 9، شماره 34، 1404، صفحه 83-118]

د

  • درتاج، فریبا تبیین سکوت سازمانی معلمان بر اساس بدبینی سازمانی با نقش میانجی فلات‌زدگی شغلی [دوره 9، شماره 34، 1404، صفحه 247-276]

  • دژبرد، مهدیه هزارتوی روایت‌ها: بازخوانی هویت پژوهشی مدرسه در ایران [دوره 9، شماره 34، 1404، صفحه 7-53]

ر

  • رافضی، زهره نقش تعدیل‌کننده ذهنیت رشد و ثابت در رابطه بین هیجان‌های منفی و مؤلفه‌های فرسودگی شغلی [دوره 9، شماره 33، 1404، صفحه 121-140]

  • رحیمی، حسن تحلیل سبک‌های مدیریتی در سازمان‌های آموزشی مبتنی بر نوع شناسی نسل‌ها (شکاف نسلی) [دوره 9، شماره 34، 1404، صفحه 173-199]

ز

  • زاهد بابلان، عادل نقش نگرش معلمان و فرهنگ مدرسه در پیش بینی خودکارآمدی معلمان دوره ابتدایی [دوره 9، شماره 34، 1404، صفحه 223-246]

  • زمانپور، عنایت الله طراحی و اعتبارسنجی مدل شایستگی‌های اختصاصی مدیران شرکت پایانه های نفتی ایران [دوره 9، شماره 33، 1404، صفحه 229-258]

  • زندی، خلیل زنان در مسیر انتصاب به پست‌ مدیریت مدارس: انگیزه‌ها، موانع، راه‌کارها [دوره 9، شماره 33، 1404، صفحه 141-165]

س

  • سعیدی، مهدی تحلیل پدیدارشناسانه ادراک و تجربه زیسته معلمان از جلوه‌های کارآمدی مدیر مدرسه در دوره ابتدایی [دوره 9، شماره 33، 1404، صفحه 47-87]

  • سلیمی، , مجید طراحی و اعتبارسنجی مدل شایستگی‌های اختصاصی مدیران شرکت پایانه های نفتی ایران [دوره 9، شماره 33، 1404، صفحه 229-258]

  • سیفی، محمد طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامه توانمندسازی معلمان مدارس عادی ابتدایی در آموزش های تلفیقی- فراگیر [دوره 9، شماره 33، 1404، صفحه 259-300]

ش

  • شریفی درآمدی، مجتبی تاثیر رهبری آموزشی مبتنی بر هوش هیجانی بر خودکنترلی و شیوه مدیریت کلاس در معلمان مقطع ابتدایی [دوره 9، شماره 34، 1404، صفحه 201-222]

  • شیربگی، ناصر واکاوی اخلاقی مبانی اخلاقی نظارت بر معلمان در آموزش مجازی [دوره 9، شماره 34، 1404، صفحه 277-311]

ط

  • طاهری، فاطمه دو روی سکه آموزش کارکنان گیگ؛ پیش‌نگری فرصت‌ها و چالش‌ها [دوره 9، شماره 33، 1404، صفحه 89-119]

  • طاهری، مرتضی واکاوی بسترهای لازم برای گذار از مدیریت آموزشی به رهبری آموزشی در مدارس [دوره 9، شماره 34، 1404، صفحه 83-118]

  • طولابی، زینب تجارب زیسته نومعلمان در مدارس ابتدایی از تنهایی سازمانی ( عوامل موثر و راه کارها) [دوره 9، شماره 34، 1404، صفحه 55-81]

ع

  • عبدالهی، حسین واکاوی بسترهای لازم برای گذار از مدیریت آموزشی به رهبری آموزشی در مدارس [دوره 9، شماره 34، 1404، صفحه 83-118]

  • عرب اسدی، حسین طراحی دوره تربیت و آماده سازی کادر مدیریتی تراز دولت اسلامی (متد) [دوره 9، شماره 33، 1404، صفحه 7-45]

ف

  • فرخی، نورعلی طراحی و اعتبارسنجی مدل شایستگی‌های اختصاصی مدیران شرکت پایانه های نفتی ایران [دوره 9، شماره 33، 1404، صفحه 229-258]

ق

  • قاسم زاده، ابوالفضل عوامل درونی مؤثر بر ارتقاء پاسخگویی دانشگاه‌ها به نیازهای بازار کار [دوره 9، شماره 33، 1404، صفحه 167-192]

  • قلاوندی، حسن عوامل درونی مؤثر بر ارتقاء پاسخگویی دانشگاه‌ها به نیازهای بازار کار [دوره 9، شماره 33، 1404، صفحه 167-192]

ک

  • کریمی، محمد الگوی مدیریت در مدارس مناطق چند قومیتی: طراحی الگو با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 9، شماره 33، 1404، صفحه 193-228]

  • کریمیانپور، غفار تبیین سکوت سازمانی معلمان بر اساس بدبینی سازمانی با نقش میانجی فلات‌زدگی شغلی [دوره 9، شماره 34، 1404، صفحه 247-276]

  • کندرانی، علیرضا طراحی و اعتبارسنجی مدل شایستگی‌های اختصاصی مدیران شرکت پایانه های نفتی ایران [دوره 9، شماره 33، 1404، صفحه 229-258]

م

  • مالکپور لپری، کامران چندمنظوره‌سازی دانشگاه‌ها: تحولی نوین در آموزش عالی [دوره 9، شماره 33، 1404، صفحه 301-332]

  • محمدی، فاطمه طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامه توانمندسازی معلمان مدارس عادی ابتدایی در آموزش های تلفیقی- فراگیر [دوره 9، شماره 33، 1404، صفحه 259-300]

  • محمدیان، شاهرخ عوامل درونی مؤثر بر ارتقاء پاسخگویی دانشگاه‌ها به نیازهای بازار کار [دوره 9، شماره 33، 1404، صفحه 167-192]

  • مرادی، کیوان طراحی دوره تربیت و آماده سازی کادر مدیریتی تراز دولت اسلامی (متد) [دوره 9، شماره 33، 1404، صفحه 7-45]

  • معقول، علی الگوی مدیریت در مدارس مناطق چند قومیتی: طراحی الگو با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 9، شماره 33، 1404، صفحه 193-228]

  • مقدم زاده، علی طراحی و اعتبارسنجی مدل شایستگی‌های اختصاصی مدیران شرکت پایانه های نفتی ایران [دوره 9، شماره 33، 1404، صفحه 229-258]

  • مومن پور، نیشتمان واکاوی اخلاقی مبانی اخلاقی نظارت بر معلمان در آموزش مجازی [دوره 9، شماره 34، 1404، صفحه 277-311]

ن

  • ناطقی، فائزه طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامه توانمندسازی معلمان مدارس عادی ابتدایی در آموزش های تلفیقی- فراگیر [دوره 9، شماره 33، 1404، صفحه 259-300]

  • نیازی، عیسی بررسی تأثیر رهبری تحول‌گرا بر رفتار کاری نوآورانه در نظام آموزش عالی سلامت کشور با توجه به نقش میانجی تناسب فرد- سازمان و رفتار اشتراک دانش [دوره 9، شماره 34، 1404، صفحه 119-144]

  • نیک رفتار، عبدالرشید بررسی تأثیر رهبری تحول‌گرا بر رفتار کاری نوآورانه در نظام آموزش عالی سلامت کشور با توجه به نقش میانجی تناسب فرد- سازمان و رفتار اشتراک دانش [دوره 9، شماره 34، 1404، صفحه 119-144]

ی

  • یاسینی، علی تجارب زیسته نومعلمان در مدارس ابتدایی از تنهایی سازمانی ( عوامل موثر و راه کارها) [دوره 9، شماره 34، 1404، صفحه 55-81]

  • یونسی، جلیل طراحی و اعتبارسنجی مدل شایستگی‌های اختصاصی مدیران شرکت پایانه های نفتی ایران [دوره 9، شماره 33، 1404، صفحه 229-258]

login