احمدحیدری، سیده پرستو
زنان در مسیر انتصاب به پست مدیریت مدارس: انگیزهها، موانع، راهکارها [دوره 9، شماره 33، 1404، صفحه 141-165]
احمدی، فاروق
واکاوی بسترهای لازم برای گذار از مدیریت آموزشی به رهبری آموزشی در مدارس [دوره 9، شماره 34، 1404، صفحه 83-118]
اسدزاده، حسن
تاثیر رهبری آموزشی مبتنی بر هوش هیجانی بر خودکنترلی و شیوه مدیریت کلاس در معلمان مقطع ابتدایی [دوره 9، شماره 34، 1404، صفحه 201-222]
الله کرمی، آزاد
تبیین سکوت سازمانی معلمان بر اساس بدبینی سازمانی با نقش میانجی فلاتزدگی شغلی [دوره 9، شماره 34، 1404، صفحه 247-276]
الماسی زاده، سارا
تحلیل سبکهای مدیریتی در سازمانهای آموزشی مبتنی بر نوع شناسی نسلها (شکاف نسلی) [دوره 9، شماره 34، 1404، صفحه 173-199]
ب
بارخدا، سید جمال
زنان در مسیر انتصاب به پست مدیریت مدارس: انگیزهها، موانع، راهکارها [دوره 9، شماره 33، 1404، صفحه 141-165]
باقری، رامین
بررسی تأثیر رهبری تحولگرا بر رفتار کاری نوآورانه در نظام آموزش عالی سلامت کشور با توجه به نقش میانجی تناسب فرد- سازمان و رفتار اشتراک دانش [دوره 9، شماره 34، 1404، صفحه 119-144]
بلندهمتان، کیوان
واکاوی اخلاقی مبانی اخلاقی نظارت بر معلمان در آموزش مجازی [دوره 9، شماره 34، 1404، صفحه 277-311]
ج
جلایری لایین، ابوالفضل
الگوی مدیریت در مدارس مناطق چند قومیتی: طراحی الگو با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 9، شماره 33، 1404، صفحه 193-228]
چ
چرابین، مسلم
الگوی مدیریت در مدارس مناطق چند قومیتی: طراحی الگو با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 9، شماره 33، 1404، صفحه 193-228]
ح
حسین زاده، رزا
نقش نگرش معلمان و فرهنگ مدرسه در پیش بینی خودکارآمدی معلمان دوره ابتدایی [دوره 9، شماره 34، 1404، صفحه 223-246]
حسینقلی زاده، رضوان
هزارتوی روایتها: بازخوانی هویت پژوهشی مدرسه در ایران [دوره 9، شماره 34، 1404، صفحه 7-53]
حنیفی کلشانی، ساناز
نقش نگرش معلمان و فرهنگ مدرسه در پیش بینی خودکارآمدی معلمان دوره ابتدایی [دوره 9، شماره 34، 1404، صفحه 223-246]
خ
خانی، کوثر
تجارب زیسته نومعلمان در مدارس ابتدایی از تنهایی سازمانی ( عوامل موثر و راه کارها) [دوره 9، شماره 34، 1404، صفحه 55-81]
خباره، کبری
نقش هوش مصنوعی بر رهبری آموزشی در مدارس: رویکرد کیفی [دوره 9، شماره 34، 1404، صفحه 145-171]
خورسندی طاسکوه، علی
واکاوی بسترهای لازم برای گذار از مدیریت آموزشی به رهبری آموزشی در مدارس [دوره 9، شماره 34، 1404، صفحه 83-118]
د
درتاج، فریبا
تبیین سکوت سازمانی معلمان بر اساس بدبینی سازمانی با نقش میانجی فلاتزدگی شغلی [دوره 9، شماره 34، 1404، صفحه 247-276]
دژبرد، مهدیه
هزارتوی روایتها: بازخوانی هویت پژوهشی مدرسه در ایران [دوره 9، شماره 34، 1404، صفحه 7-53]
ر
رافضی، زهره
نقش تعدیلکننده ذهنیت رشد و ثابت در رابطه بین هیجانهای منفی و مؤلفههای فرسودگی شغلی [دوره 9، شماره 33، 1404، صفحه 121-140]
رحیمی، حسن
تحلیل سبکهای مدیریتی در سازمانهای آموزشی مبتنی بر نوع شناسی نسلها (شکاف نسلی) [دوره 9، شماره 34، 1404، صفحه 173-199]
ز
زاهد بابلان، عادل
نقش نگرش معلمان و فرهنگ مدرسه در پیش بینی خودکارآمدی معلمان دوره ابتدایی [دوره 9، شماره 34، 1404، صفحه 223-246]
زمانپور، عنایت الله
طراحی و اعتبارسنجی مدل شایستگیهای اختصاصی مدیران شرکت پایانه های نفتی ایران [دوره 9، شماره 33، 1404، صفحه 229-258]
زندی، خلیل
زنان در مسیر انتصاب به پست مدیریت مدارس: انگیزهها، موانع، راهکارها [دوره 9، شماره 33، 1404، صفحه 141-165]
س
سعیدی، مهدی
تحلیل پدیدارشناسانه ادراک و تجربه زیسته معلمان از جلوههای کارآمدی مدیر مدرسه در دوره ابتدایی [دوره 9، شماره 33، 1404، صفحه 47-87]
سلیمی، , مجید
طراحی و اعتبارسنجی مدل شایستگیهای اختصاصی مدیران شرکت پایانه های نفتی ایران [دوره 9، شماره 33، 1404، صفحه 229-258]
سیفی، محمد
طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامه توانمندسازی معلمان مدارس عادی ابتدایی در آموزش های تلفیقی- فراگیر [دوره 9، شماره 33، 1404، صفحه 259-300]
ش
شریفی درآمدی، مجتبی
تاثیر رهبری آموزشی مبتنی بر هوش هیجانی بر خودکنترلی و شیوه مدیریت کلاس در معلمان مقطع ابتدایی [دوره 9، شماره 34، 1404، صفحه 201-222]
شیربگی، ناصر
واکاوی اخلاقی مبانی اخلاقی نظارت بر معلمان در آموزش مجازی [دوره 9، شماره 34، 1404، صفحه 277-311]
ط
طاهری، فاطمه
دو روی سکه آموزش کارکنان گیگ؛ پیشنگری فرصتها و چالشها [دوره 9، شماره 33، 1404، صفحه 89-119]
طاهری، مرتضی
واکاوی بسترهای لازم برای گذار از مدیریت آموزشی به رهبری آموزشی در مدارس [دوره 9، شماره 34، 1404، صفحه 83-118]
طولابی، زینب
تجارب زیسته نومعلمان در مدارس ابتدایی از تنهایی سازمانی ( عوامل موثر و راه کارها) [دوره 9، شماره 34، 1404، صفحه 55-81]
ع
عبدالهی، حسین
واکاوی بسترهای لازم برای گذار از مدیریت آموزشی به رهبری آموزشی در مدارس [دوره 9، شماره 34، 1404، صفحه 83-118]
عرب اسدی، حسین
طراحی دوره تربیت و آماده سازی کادر مدیریتی تراز دولت اسلامی (متد) [دوره 9، شماره 33، 1404، صفحه 7-45]
ف
فرخی، نورعلی
طراحی و اعتبارسنجی مدل شایستگیهای اختصاصی مدیران شرکت پایانه های نفتی ایران [دوره 9، شماره 33، 1404، صفحه 229-258]
ق
قاسم زاده، ابوالفضل
عوامل درونی مؤثر بر ارتقاء پاسخگویی دانشگاهها به نیازهای بازار کار [دوره 9، شماره 33، 1404، صفحه 167-192]
قلاوندی، حسن
عوامل درونی مؤثر بر ارتقاء پاسخگویی دانشگاهها به نیازهای بازار کار [دوره 9، شماره 33، 1404، صفحه 167-192]
ک
کریمی، محمد
الگوی مدیریت در مدارس مناطق چند قومیتی: طراحی الگو با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 9، شماره 33، 1404، صفحه 193-228]
کریمیانپور، غفار
تبیین سکوت سازمانی معلمان بر اساس بدبینی سازمانی با نقش میانجی فلاتزدگی شغلی [دوره 9، شماره 34، 1404، صفحه 247-276]
کندرانی، علیرضا
طراحی و اعتبارسنجی مدل شایستگیهای اختصاصی مدیران شرکت پایانه های نفتی ایران [دوره 9، شماره 33، 1404، صفحه 229-258]
م
مالکپور لپری، کامران
چندمنظورهسازی دانشگاهها: تحولی نوین در آموزش عالی [دوره 9، شماره 33، 1404، صفحه 301-332]
محمدی، فاطمه
طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامه توانمندسازی معلمان مدارس عادی ابتدایی در آموزش های تلفیقی- فراگیر [دوره 9، شماره 33، 1404، صفحه 259-300]
محمدیان، شاهرخ
عوامل درونی مؤثر بر ارتقاء پاسخگویی دانشگاهها به نیازهای بازار کار [دوره 9، شماره 33، 1404، صفحه 167-192]
مرادی، کیوان
طراحی دوره تربیت و آماده سازی کادر مدیریتی تراز دولت اسلامی (متد) [دوره 9، شماره 33، 1404، صفحه 7-45]
معقول، علی
الگوی مدیریت در مدارس مناطق چند قومیتی: طراحی الگو با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 9، شماره 33، 1404، صفحه 193-228]
مقدم زاده، علی
طراحی و اعتبارسنجی مدل شایستگیهای اختصاصی مدیران شرکت پایانه های نفتی ایران [دوره 9، شماره 33، 1404، صفحه 229-258]
مومن پور، نیشتمان
واکاوی اخلاقی مبانی اخلاقی نظارت بر معلمان در آموزش مجازی [دوره 9، شماره 34، 1404، صفحه 277-311]
ن
ناطقی، فائزه
طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامه توانمندسازی معلمان مدارس عادی ابتدایی در آموزش های تلفیقی- فراگیر [دوره 9، شماره 33، 1404، صفحه 259-300]
نیازی، عیسی
بررسی تأثیر رهبری تحولگرا بر رفتار کاری نوآورانه در نظام آموزش عالی سلامت کشور با توجه به نقش میانجی تناسب فرد- سازمان و رفتار اشتراک دانش [دوره 9، شماره 34، 1404، صفحه 119-144]
نیک رفتار، عبدالرشید
بررسی تأثیر رهبری تحولگرا بر رفتار کاری نوآورانه در نظام آموزش عالی سلامت کشور با توجه به نقش میانجی تناسب فرد- سازمان و رفتار اشتراک دانش [دوره 9، شماره 34، 1404، صفحه 119-144]
ی
یاسینی، علی
تجارب زیسته نومعلمان در مدارس ابتدایی از تنهایی سازمانی ( عوامل موثر و راه کارها) [دوره 9، شماره 34، 1404، صفحه 55-81]
یونسی، جلیل
طراحی و اعتبارسنجی مدل شایستگیهای اختصاصی مدیران شرکت پایانه های نفتی ایران [دوره 9، شماره 33، 1404، صفحه 229-258]