آماده سازی مدیران
طراحی دوره تربیت و آماده سازی کادر مدیریتی تراز دولت اسلامی (متد) [دوره 9، شماره 33، 1404، صفحه 7-45]
آموزش
دو روی سکه آموزش کارکنان گیگ؛ پیشنگری فرصتها و چالشها [دوره 9، شماره 33، 1404، صفحه 89-119]
آموزش چندوجهی
چندمنظورهسازی دانشگاهها: تحولی نوین در آموزش عالی [دوره 9، شماره 33، 1404، صفحه 301-332]
آموزش های تلفیقی- فراگیر
طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامه توانمندسازی معلمان مدارس عادی ابتدایی در آموزش های تلفیقی- فراگیر [دوره 9، شماره 33، 1404، صفحه 259-300]
ا
احساس تنهایی
تجارب زیسته نومعلمان در مدارس ابتدایی از تنهایی سازمانی ( عوامل موثر و راه کارها) [دوره 9، شماره 34، 1404، صفحه 55-81]
اخلاق آموزشی
واکاوی اخلاقی مبانی اخلاقی نظارت بر معلمان در آموزش مجازی [دوره 9، شماره 34، 1404، صفحه 277-311]
اخلاق در آموزش مجازی
واکاوی اخلاقی مبانی اخلاقی نظارت بر معلمان در آموزش مجازی [دوره 9، شماره 34، 1404، صفحه 277-311]
ادراک معلمان
تحلیل پدیدارشناسانه ادراک و تجربه زیسته معلمان از جلوههای کارآمدی مدیر مدرسه در دوره ابتدایی [دوره 9، شماره 33، 1404، صفحه 47-87]
اعتبارسنجی
طراحی و اعتبارسنجی مدل شایستگیهای اختصاصی مدیران شرکت پایانه های نفتی ایران [دوره 9، شماره 33، 1404، صفحه 229-258]
اعضای هیئت علمی
عوامل درونی مؤثر بر ارتقاء پاسخگویی دانشگاهها به نیازهای بازار کار [دوره 9، شماره 33، 1404، صفحه 167-192]
انگیزه
زنان در مسیر انتصاب به پست مدیریت مدارس: انگیزهها، موانع، راهکارها [دوره 9، شماره 33، 1404، صفحه 141-165]
ایران
هزارتوی روایتها: بازخوانی هویت پژوهشی مدرسه در ایران [دوره 9، شماره 34، 1404، صفحه 7-53]
ب
بازارکار
عوامل درونی مؤثر بر ارتقاء پاسخگویی دانشگاهها به نیازهای بازار کار [دوره 9، شماره 33، 1404، صفحه 167-192]
بدبینی سازمانی
تبیین سکوت سازمانی معلمان بر اساس بدبینی سازمانی با نقش میانجی فلاتزدگی شغلی [دوره 9، شماره 34، 1404، صفحه 247-276]
برنامه توانمندسازی معلمان
طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامه توانمندسازی معلمان مدارس عادی ابتدایی در آموزش های تلفیقی- فراگیر [دوره 9، شماره 33، 1404، صفحه 259-300]
بسترها
واکاوی بسترهای لازم برای گذار از مدیریت آموزشی به رهبری آموزشی در مدارس [دوره 9، شماره 34، 1404، صفحه 83-118]
بینالمللیسازی
چندمنظورهسازی دانشگاهها: تحولی نوین در آموزش عالی [دوره 9، شماره 33، 1404، صفحه 301-332]
پ
پاسخگویی
عوامل درونی مؤثر بر ارتقاء پاسخگویی دانشگاهها به نیازهای بازار کار [دوره 9، شماره 33، 1404، صفحه 167-192]
پاسخگویی دانشگاهی
عوامل درونی مؤثر بر ارتقاء پاسخگویی دانشگاهها به نیازهای بازار کار [دوره 9، شماره 33، 1404، صفحه 167-192]
پدیدارشناسی
تجارب زیسته نومعلمان در مدارس ابتدایی از تنهایی سازمانی ( عوامل موثر و راه کارها) [دوره 9، شماره 34، 1404، صفحه 55-81]
پلتفرمهای دیجیتال
دو روی سکه آموزش کارکنان گیگ؛ پیشنگری فرصتها و چالشها [دوره 9، شماره 33، 1404، صفحه 89-119]
ت
تجربه زیسته
تحلیل پدیدارشناسانه ادراک و تجربه زیسته معلمان از جلوههای کارآمدی مدیر مدرسه در دوره ابتدایی [دوره 9، شماره 33، 1404، صفحه 47-87]
تحلیل مضمون
طراحی و اعتبارسنجی مدل شایستگیهای اختصاصی مدیران شرکت پایانه های نفتی ایران [دوره 9، شماره 33، 1404، صفحه 229-258]
تربیت مدیر
طراحی دوره تربیت و آماده سازی کادر مدیریتی تراز دولت اسلامی (متد) [دوره 9، شماره 33، 1404، صفحه 7-45]
تنهایی سازمانی
تجارب زیسته نومعلمان در مدارس ابتدایی از تنهایی سازمانی ( عوامل موثر و راه کارها) [دوره 9، شماره 34، 1404، صفحه 55-81]
تنوع فرهنگی
چندمنظورهسازی دانشگاهها: تحولی نوین در آموزش عالی [دوره 9، شماره 33، 1404، صفحه 301-332]
چ
چالش
دو روی سکه آموزش کارکنان گیگ؛ پیشنگری فرصتها و چالشها [دوره 9، شماره 33، 1404، صفحه 89-119]
ح
حکمرانی
چندمنظورهسازی دانشگاهها: تحولی نوین در آموزش عالی [دوره 9، شماره 33، 1404، صفحه 301-332]
خ
خودکنترلی
تاثیر رهبری آموزشی مبتنی بر هوش هیجانی بر خودکنترلی و شیوه مدیریت کلاس در معلمان مقطع ابتدایی [دوره 9، شماره 34، 1404، صفحه 201-222]
د
دانش آموزان با نیازهای ویژه
طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامه توانمندسازی معلمان مدارس عادی ابتدایی در آموزش های تلفیقی- فراگیر [دوره 9، شماره 33، 1404، صفحه 259-300]
دانشگاه چندمنظوره
چندمنظورهسازی دانشگاهها: تحولی نوین در آموزش عالی [دوره 9، شماره 33، 1404، صفحه 301-332]
دوره تربیتی
طراحی دوره تربیت و آماده سازی کادر مدیریتی تراز دولت اسلامی (متد) [دوره 9، شماره 33، 1404، صفحه 7-45]
دولت اسلامی
طراحی دوره تربیت و آماده سازی کادر مدیریتی تراز دولت اسلامی (متد) [دوره 9، شماره 33، 1404، صفحه 7-45]
ذ
ذهنیت ثابت و رشد
نقش تعدیلکننده ذهنیت رشد و ثابت در رابطه بین هیجانهای منفی و مؤلفههای فرسودگی شغلی [دوره 9، شماره 33، 1404، صفحه 121-140]
ر
رفتار کاری نوآورانه
بررسی تأثیر رهبری تحولگرا بر رفتار کاری نوآورانه در نظام آموزش عالی سلامت کشور با توجه به نقش میانجی تناسب فرد- سازمان و رفتار اشتراک دانش [دوره 9، شماره 34، 1404، صفحه 119-144]
رهبری آموزشی
واکاوی بسترهای لازم برای گذار از مدیریت آموزشی به رهبری آموزشی در مدارس [دوره 9، شماره 34، 1404، صفحه 83-118]
رهبری آموزشی
نقش هوش مصنوعی بر رهبری آموزشی در مدارس: رویکرد کیفی [دوره 9، شماره 34، 1404، صفحه 145-171]
رهبری آموزشی مبتنی بر هوش هیجانی
تاثیر رهبری آموزشی مبتنی بر هوش هیجانی بر خودکنترلی و شیوه مدیریت کلاس در معلمان مقطع ابتدایی [دوره 9، شماره 34، 1404، صفحه 201-222]
رهبری تحولگرا
بررسی تأثیر رهبری تحولگرا بر رفتار کاری نوآورانه در نظام آموزش عالی سلامت کشور با توجه به نقش میانجی تناسب فرد- سازمان و رفتار اشتراک دانش [دوره 9، شماره 34، 1404، صفحه 119-144]
روش کیفی
تحلیل پدیدارشناسانه ادراک و تجربه زیسته معلمان از جلوههای کارآمدی مدیر مدرسه در دوره ابتدایی [دوره 9، شماره 33، 1404، صفحه 47-87]
ز
زنان
زنان در مسیر انتصاب به پست مدیریت مدارس: انگیزهها، موانع، راهکارها [دوره 9، شماره 33، 1404، صفحه 141-165]
س
سازمانهای آموزشی
تحلیل سبکهای مدیریتی در سازمانهای آموزشی مبتنی بر نوع شناسی نسلها (شکاف نسلی) [دوره 9، شماره 34، 1404، صفحه 173-199]
سبکهای مدیریتی
تحلیل سبکهای مدیریتی در سازمانهای آموزشی مبتنی بر نوع شناسی نسلها (شکاف نسلی) [دوره 9، شماره 34، 1404، صفحه 173-199]
سکوت سازمانی
تبیین سکوت سازمانی معلمان بر اساس بدبینی سازمانی با نقش میانجی فلاتزدگی شغلی [دوره 9، شماره 34، 1404، صفحه 247-276]
ش
شایستگی
طراحی و اعتبارسنجی مدل شایستگیهای اختصاصی مدیران شرکت پایانه های نفتی ایران [دوره 9، شماره 33، 1404، صفحه 229-258]
شهر ایلام
تجارب زیسته نومعلمان در مدارس ابتدایی از تنهایی سازمانی ( عوامل موثر و راه کارها) [دوره 9، شماره 34، 1404، صفحه 55-81]
شیوه مدیریت کلاس
تاثیر رهبری آموزشی مبتنی بر هوش هیجانی بر خودکنترلی و شیوه مدیریت کلاس در معلمان مقطع ابتدایی [دوره 9، شماره 34، 1404، صفحه 201-222]
ف
فرسودگی شغلی
نقش تعدیلکننده ذهنیت رشد و ثابت در رابطه بین هیجانهای منفی و مؤلفههای فرسودگی شغلی [دوره 9، شماره 33، 1404، صفحه 121-140]
فرصت
دو روی سکه آموزش کارکنان گیگ؛ پیشنگری فرصتها و چالشها [دوره 9، شماره 33، 1404، صفحه 89-119]
فناوری
نقش هوش مصنوعی بر رهبری آموزشی در مدارس: رویکرد کیفی [دوره 9، شماره 34، 1404، صفحه 145-171]
ک
کلیدواژهها: فلاتزدگی شغلی
تبیین سکوت سازمانی معلمان بر اساس بدبینی سازمانی با نقش میانجی فلاتزدگی شغلی [دوره 9، شماره 34، 1404، صفحه 247-276]
گ
گذار
واکاوی بسترهای لازم برای گذار از مدیریت آموزشی به رهبری آموزشی در مدارس [دوره 9، شماره 34، 1404، صفحه 83-118]
م
مدارس
نقش هوش مصنوعی بر رهبری آموزشی در مدارس: رویکرد کیفی [دوره 9، شماره 34، 1404، صفحه 145-171]
مدارس ابتدایی
تحلیل پدیدارشناسانه ادراک و تجربه زیسته معلمان از جلوههای کارآمدی مدیر مدرسه در دوره ابتدایی [دوره 9، شماره 33، 1404، صفحه 47-87]
مدارس چند قومیتی
الگوی مدیریت در مدارس مناطق چند قومیتی: طراحی الگو با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 9، شماره 33، 1404، صفحه 193-228]
مدارس عادی ابتدایی
طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامه توانمندسازی معلمان مدارس عادی ابتدایی در آموزش های تلفیقی- فراگیر [دوره 9، شماره 33، 1404، صفحه 259-300]
مدل چند وجهی مدیریت آموزشی
هزارتوی روایتها: بازخوانی هویت پژوهشی مدرسه در ایران [دوره 9، شماره 34، 1404، صفحه 7-53]
مدل شایستگی
طراحی و اعتبارسنجی مدل شایستگیهای اختصاصی مدیران شرکت پایانه های نفتی ایران [دوره 9، شماره 33، 1404، صفحه 229-258]
مدیران مدارس
واکاوی بسترهای لازم برای گذار از مدیریت آموزشی به رهبری آموزشی در مدارس [دوره 9، شماره 34، 1404، صفحه 83-118]
مدیر تراز
طراحی دوره تربیت و آماده سازی کادر مدیریتی تراز دولت اسلامی (متد) [دوره 9، شماره 33، 1404، صفحه 7-45]
مدیر کارآمد
تحلیل پدیدارشناسانه ادراک و تجربه زیسته معلمان از جلوههای کارآمدی مدیر مدرسه در دوره ابتدایی [دوره 9، شماره 33، 1404، صفحه 47-87]
مدیریت آموزشی
واکاوی بسترهای لازم برای گذار از مدیریت آموزشی به رهبری آموزشی در مدارس [دوره 9، شماره 34، 1404، صفحه 83-118]
مدیریت مدارس
الگوی مدیریت در مدارس مناطق چند قومیتی: طراحی الگو با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 9، شماره 33، 1404، صفحه 193-228]
مدیریت مدرسه
زنان در مسیر انتصاب به پست مدیریت مدارس: انگیزهها، موانع، راهکارها [دوره 9، شماره 33، 1404، صفحه 141-165]
مرور روایتی
هزارتوی روایتها: بازخوانی هویت پژوهشی مدرسه در ایران [دوره 9، شماره 34، 1404، صفحه 7-53]
مشاغل گیگ
دو روی سکه آموزش کارکنان گیگ؛ پیشنگری فرصتها و چالشها [دوره 9، شماره 33، 1404، صفحه 89-119]
معلمان
تبیین سکوت سازمانی معلمان بر اساس بدبینی سازمانی با نقش میانجی فلاتزدگی شغلی [دوره 9، شماره 34، 1404، صفحه 247-276]
معلمان مقطع ابتدایی
تاثیر رهبری آموزشی مبتنی بر هوش هیجانی بر خودکنترلی و شیوه مدیریت کلاس در معلمان مقطع ابتدایی [دوره 9، شماره 34، 1404، صفحه 201-222]
ن
نسل شناسی
تحلیل سبکهای مدیریتی در سازمانهای آموزشی مبتنی بر نوع شناسی نسلها (شکاف نسلی) [دوره 9، شماره 34، 1404، صفحه 173-199]
نظارت آموزشی
واکاوی اخلاقی مبانی اخلاقی نظارت بر معلمان در آموزش مجازی [دوره 9، شماره 34، 1404، صفحه 277-311]
نظارت بر فضای مجازی
واکاوی اخلاقی مبانی اخلاقی نظارت بر معلمان در آموزش مجازی [دوره 9، شماره 34، 1404، صفحه 277-311]
نظارت بر معلمان
واکاوی اخلاقی مبانی اخلاقی نظارت بر معلمان در آموزش مجازی [دوره 9، شماره 34، 1404، صفحه 277-311]
نظام آموزش عالی سلامت
بررسی تأثیر رهبری تحولگرا بر رفتار کاری نوآورانه در نظام آموزش عالی سلامت کشور با توجه به نقش میانجی تناسب فرد- سازمان و رفتار اشتراک دانش [دوره 9، شماره 34، 1404، صفحه 119-144]
نظریه داده بنیاد
الگوی مدیریت در مدارس مناطق چند قومیتی: طراحی الگو با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 9، شماره 33، 1404، صفحه 193-228]
نقش تعدیل کننده
نقش تعدیلکننده ذهنیت رشد و ثابت در رابطه بین هیجانهای منفی و مؤلفههای فرسودگی شغلی [دوره 9، شماره 33، 1404، صفحه 121-140]
نومعلمان
تجارب زیسته نومعلمان در مدارس ابتدایی از تنهایی سازمانی ( عوامل موثر و راه کارها) [دوره 9، شماره 34، 1404، صفحه 55-81]
ه
هوش مصنوعی
نقش هوش مصنوعی بر رهبری آموزشی در مدارس: رویکرد کیفی [دوره 9، شماره 34، 1404، صفحه 145-171]
هویت پژوهشی مدرسه
هزارتوی روایتها: بازخوانی هویت پژوهشی مدرسه در ایران [دوره 9، شماره 34، 1404، صفحه 7-53]
هیجانهای منفی
نقش تعدیلکننده ذهنیت رشد و ثابت در رابطه بین هیجانهای منفی و مؤلفههای فرسودگی شغلی [دوره 9، شماره 33، 1404، صفحه 121-140]