آ

  • آماده سازی مدیران طراحی دوره تربیت و آماده سازی کادر مدیریتی تراز دولت اسلامی (متد) [دوره 9، شماره 33، 1404، صفحه 7-45]

  • آموزش دو روی سکه آموزش کارکنان گیگ؛ پیش‌نگری فرصت‌ها و چالش‌ها [دوره 9، شماره 33، 1404، صفحه 89-119]

  • آموزش چندوجهی چندمنظوره‌سازی دانشگاه‌ها: تحولی نوین در آموزش عالی [دوره 9، شماره 33، 1404، صفحه 301-332]

  • آموزش های تلفیقی- فراگیر طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامه توانمندسازی معلمان مدارس عادی ابتدایی در آموزش های تلفیقی- فراگیر [دوره 9، شماره 33، 1404، صفحه 259-300]

ا

  • احساس تنهایی تجارب زیسته نومعلمان در مدارس ابتدایی از تنهایی سازمانی ( عوامل موثر و راه کارها) [دوره 9، شماره 34، 1404، صفحه 55-81]

  • اخلاق آموزشی واکاوی اخلاقی مبانی اخلاقی نظارت بر معلمان در آموزش مجازی [دوره 9، شماره 34، 1404، صفحه 277-311]

  • اخلاق در آموزش مجازی واکاوی اخلاقی مبانی اخلاقی نظارت بر معلمان در آموزش مجازی [دوره 9، شماره 34، 1404، صفحه 277-311]

  • ادراک معلمان تحلیل پدیدارشناسانه ادراک و تجربه زیسته معلمان از جلوه‌های کارآمدی مدیر مدرسه در دوره ابتدایی [دوره 9، شماره 33، 1404، صفحه 47-87]

  • اعتبارسنجی طراحی و اعتبارسنجی مدل شایستگی‌های اختصاصی مدیران شرکت پایانه های نفتی ایران [دوره 9، شماره 33، 1404، صفحه 229-258]

  • اعضای هیئت علمی عوامل درونی مؤثر بر ارتقاء پاسخگویی دانشگاه‌ها به نیازهای بازار کار [دوره 9، شماره 33، 1404، صفحه 167-192]

  • انگیزه زنان در مسیر انتصاب به پست‌ مدیریت مدارس: انگیزه‌ها، موانع، راه‌کارها [دوره 9، شماره 33، 1404، صفحه 141-165]

  • ایران هزارتوی روایت‌ها: بازخوانی هویت پژوهشی مدرسه در ایران [دوره 9، شماره 34، 1404، صفحه 7-53]

ب

  • بازار‌کار عوامل درونی مؤثر بر ارتقاء پاسخگویی دانشگاه‌ها به نیازهای بازار کار [دوره 9، شماره 33، 1404، صفحه 167-192]

  • بدبینی سازمانی تبیین سکوت سازمانی معلمان بر اساس بدبینی سازمانی با نقش میانجی فلات‌زدگی شغلی [دوره 9، شماره 34، 1404، صفحه 247-276]

  • برنامه توانمندسازی معلمان طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامه توانمندسازی معلمان مدارس عادی ابتدایی در آموزش های تلفیقی- فراگیر [دوره 9، شماره 33، 1404، صفحه 259-300]

  • بسترها واکاوی بسترهای لازم برای گذار از مدیریت آموزشی به رهبری آموزشی در مدارس [دوره 9، شماره 34، 1404، صفحه 83-118]

  • بین‌المللی‌سازی چندمنظوره‌سازی دانشگاه‌ها: تحولی نوین در آموزش عالی [دوره 9، شماره 33، 1404، صفحه 301-332]

پ

  • پاسخگویی عوامل درونی مؤثر بر ارتقاء پاسخگویی دانشگاه‌ها به نیازهای بازار کار [دوره 9، شماره 33، 1404، صفحه 167-192]

  • پاسخگویی دانشگاهی عوامل درونی مؤثر بر ارتقاء پاسخگویی دانشگاه‌ها به نیازهای بازار کار [دوره 9، شماره 33، 1404، صفحه 167-192]

  • پدیدارشناسی تجارب زیسته نومعلمان در مدارس ابتدایی از تنهایی سازمانی ( عوامل موثر و راه کارها) [دوره 9، شماره 34، 1404، صفحه 55-81]

  • پلتفرم‌های دیجیتال دو روی سکه آموزش کارکنان گیگ؛ پیش‌نگری فرصت‌ها و چالش‌ها [دوره 9، شماره 33، 1404، صفحه 89-119]

ت

  • تجربه زیسته تحلیل پدیدارشناسانه ادراک و تجربه زیسته معلمان از جلوه‌های کارآمدی مدیر مدرسه در دوره ابتدایی [دوره 9، شماره 33، 1404، صفحه 47-87]

  • تحلیل مضمون طراحی و اعتبارسنجی مدل شایستگی‌های اختصاصی مدیران شرکت پایانه های نفتی ایران [دوره 9، شماره 33، 1404، صفحه 229-258]

  • تربیت مدیر طراحی دوره تربیت و آماده سازی کادر مدیریتی تراز دولت اسلامی (متد) [دوره 9، شماره 33، 1404، صفحه 7-45]

  • تنهایی سازمانی تجارب زیسته نومعلمان در مدارس ابتدایی از تنهایی سازمانی ( عوامل موثر و راه کارها) [دوره 9، شماره 34، 1404، صفحه 55-81]

  • تنوع فرهنگی چندمنظوره‌سازی دانشگاه‌ها: تحولی نوین در آموزش عالی [دوره 9، شماره 33، 1404، صفحه 301-332]

چ

  • چالش دو روی سکه آموزش کارکنان گیگ؛ پیش‌نگری فرصت‌ها و چالش‌ها [دوره 9، شماره 33، 1404، صفحه 89-119]

ح

  • حکمرانی چندمنظوره‌سازی دانشگاه‌ها: تحولی نوین در آموزش عالی [دوره 9، شماره 33، 1404، صفحه 301-332]

خ

  • خودکنترلی تاثیر رهبری آموزشی مبتنی بر هوش هیجانی بر خودکنترلی و شیوه مدیریت کلاس در معلمان مقطع ابتدایی [دوره 9، شماره 34، 1404، صفحه 201-222]

د

  • دانش آموزان با نیازهای ویژه طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامه توانمندسازی معلمان مدارس عادی ابتدایی در آموزش های تلفیقی- فراگیر [دوره 9، شماره 33، 1404، صفحه 259-300]

  • دانشگاه چندمنظوره چندمنظوره‌سازی دانشگاه‌ها: تحولی نوین در آموزش عالی [دوره 9، شماره 33، 1404، صفحه 301-332]

  • دوره تربیتی طراحی دوره تربیت و آماده سازی کادر مدیریتی تراز دولت اسلامی (متد) [دوره 9، شماره 33، 1404، صفحه 7-45]

  • دولت اسلامی طراحی دوره تربیت و آماده سازی کادر مدیریتی تراز دولت اسلامی (متد) [دوره 9، شماره 33، 1404، صفحه 7-45]

ذ

  • ذهنیت ثابت و رشد نقش تعدیل‌کننده ذهنیت رشد و ثابت در رابطه بین هیجان‌های منفی و مؤلفه‌های فرسودگی شغلی [دوره 9، شماره 33، 1404، صفحه 121-140]

ر

  • رفتار کاری نوآورانه بررسی تأثیر رهبری تحول‌گرا بر رفتار کاری نوآورانه در نظام آموزش عالی سلامت کشور با توجه به نقش میانجی تناسب فرد- سازمان و رفتار اشتراک دانش [دوره 9، شماره 34، 1404، صفحه 119-144]

  • رهبری آموزشی واکاوی بسترهای لازم برای گذار از مدیریت آموزشی به رهبری آموزشی در مدارس [دوره 9، شماره 34، 1404، صفحه 83-118]

  • رهبری آموزشی نقش هوش مصنوعی بر رهبری آموزشی در مدارس: رویکرد کیفی [دوره 9، شماره 34، 1404، صفحه 145-171]

  • رهبری آموزشی مبتنی بر هوش هیجانی تاثیر رهبری آموزشی مبتنی بر هوش هیجانی بر خودکنترلی و شیوه مدیریت کلاس در معلمان مقطع ابتدایی [دوره 9، شماره 34، 1404، صفحه 201-222]

  • رهبری تحول‌گرا بررسی تأثیر رهبری تحول‌گرا بر رفتار کاری نوآورانه در نظام آموزش عالی سلامت کشور با توجه به نقش میانجی تناسب فرد- سازمان و رفتار اشتراک دانش [دوره 9، شماره 34، 1404، صفحه 119-144]

  • روش کیفی تحلیل پدیدارشناسانه ادراک و تجربه زیسته معلمان از جلوه‌های کارآمدی مدیر مدرسه در دوره ابتدایی [دوره 9، شماره 33، 1404، صفحه 47-87]

ز

  • زنان زنان در مسیر انتصاب به پست‌ مدیریت مدارس: انگیزه‌ها، موانع، راه‌کارها [دوره 9، شماره 33، 1404، صفحه 141-165]

س

  • سازمان‌های آموزشی تحلیل سبک‌های مدیریتی در سازمان‌های آموزشی مبتنی بر نوع شناسی نسل‌ها (شکاف نسلی) [دوره 9، شماره 34، 1404، صفحه 173-199]

  • سبک‌های مدیریتی تحلیل سبک‌های مدیریتی در سازمان‌های آموزشی مبتنی بر نوع شناسی نسل‌ها (شکاف نسلی) [دوره 9، شماره 34، 1404، صفحه 173-199]

  • سکوت سازمانی تبیین سکوت سازمانی معلمان بر اساس بدبینی سازمانی با نقش میانجی فلات‌زدگی شغلی [دوره 9، شماره 34، 1404، صفحه 247-276]

ش

  • شایستگی طراحی و اعتبارسنجی مدل شایستگی‌های اختصاصی مدیران شرکت پایانه های نفتی ایران [دوره 9، شماره 33، 1404، صفحه 229-258]

  • شهر ایلام تجارب زیسته نومعلمان در مدارس ابتدایی از تنهایی سازمانی ( عوامل موثر و راه کارها) [دوره 9، شماره 34، 1404، صفحه 55-81]

  • شیوه مدیریت کلاس تاثیر رهبری آموزشی مبتنی بر هوش هیجانی بر خودکنترلی و شیوه مدیریت کلاس در معلمان مقطع ابتدایی [دوره 9، شماره 34، 1404، صفحه 201-222]

ف

  • فرسودگی شغلی نقش تعدیل‌کننده ذهنیت رشد و ثابت در رابطه بین هیجان‌های منفی و مؤلفه‌های فرسودگی شغلی [دوره 9، شماره 33، 1404، صفحه 121-140]

  • فرصت دو روی سکه آموزش کارکنان گیگ؛ پیش‌نگری فرصت‌ها و چالش‌ها [دوره 9، شماره 33، 1404، صفحه 89-119]

  • فناوری نقش هوش مصنوعی بر رهبری آموزشی در مدارس: رویکرد کیفی [دوره 9، شماره 34، 1404، صفحه 145-171]

ک

گ

  • گذار واکاوی بسترهای لازم برای گذار از مدیریت آموزشی به رهبری آموزشی در مدارس [دوره 9، شماره 34، 1404، صفحه 83-118]

م

  • مدارس نقش هوش مصنوعی بر رهبری آموزشی در مدارس: رویکرد کیفی [دوره 9، شماره 34، 1404، صفحه 145-171]

  • مدارس ابتدایی تحلیل پدیدارشناسانه ادراک و تجربه زیسته معلمان از جلوه‌های کارآمدی مدیر مدرسه در دوره ابتدایی [دوره 9، شماره 33، 1404، صفحه 47-87]

  • مدارس چند قومیتی الگوی مدیریت در مدارس مناطق چند قومیتی: طراحی الگو با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 9، شماره 33، 1404، صفحه 193-228]

  • مدارس عادی ابتدایی طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامه توانمندسازی معلمان مدارس عادی ابتدایی در آموزش های تلفیقی- فراگیر [دوره 9، شماره 33، 1404، صفحه 259-300]

  • مدل چند وجهی مدیریت آموزشی هزارتوی روایت‌ها: بازخوانی هویت پژوهشی مدرسه در ایران [دوره 9، شماره 34، 1404، صفحه 7-53]

  • مدل شایستگی طراحی و اعتبارسنجی مدل شایستگی‌های اختصاصی مدیران شرکت پایانه های نفتی ایران [دوره 9، شماره 33، 1404، صفحه 229-258]

  • مدیران مدارس واکاوی بسترهای لازم برای گذار از مدیریت آموزشی به رهبری آموزشی در مدارس [دوره 9، شماره 34، 1404، صفحه 83-118]

  • مدیر تراز طراحی دوره تربیت و آماده سازی کادر مدیریتی تراز دولت اسلامی (متد) [دوره 9، شماره 33، 1404، صفحه 7-45]

  • مدیر کارآمد تحلیل پدیدارشناسانه ادراک و تجربه زیسته معلمان از جلوه‌های کارآمدی مدیر مدرسه در دوره ابتدایی [دوره 9، شماره 33، 1404، صفحه 47-87]

  • مدیریت آموزشی واکاوی بسترهای لازم برای گذار از مدیریت آموزشی به رهبری آموزشی در مدارس [دوره 9، شماره 34، 1404، صفحه 83-118]

  • مدیریت مدارس الگوی مدیریت در مدارس مناطق چند قومیتی: طراحی الگو با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 9، شماره 33، 1404، صفحه 193-228]

  • مدیریت مدرسه زنان در مسیر انتصاب به پست‌ مدیریت مدارس: انگیزه‌ها، موانع، راه‌کارها [دوره 9، شماره 33، 1404، صفحه 141-165]

  • مرور روایتی هزارتوی روایت‌ها: بازخوانی هویت پژوهشی مدرسه در ایران [دوره 9، شماره 34، 1404، صفحه 7-53]

  • مشاغل گیگ دو روی سکه آموزش کارکنان گیگ؛ پیش‌نگری فرصت‌ها و چالش‌ها [دوره 9، شماره 33، 1404، صفحه 89-119]

  • معلمان تبیین سکوت سازمانی معلمان بر اساس بدبینی سازمانی با نقش میانجی فلات‌زدگی شغلی [دوره 9، شماره 34، 1404، صفحه 247-276]

  • معلمان مقطع ابتدایی تاثیر رهبری آموزشی مبتنی بر هوش هیجانی بر خودکنترلی و شیوه مدیریت کلاس در معلمان مقطع ابتدایی [دوره 9، شماره 34، 1404، صفحه 201-222]

ن

  • نسل شناسی تحلیل سبک‌های مدیریتی در سازمان‌های آموزشی مبتنی بر نوع شناسی نسل‌ها (شکاف نسلی) [دوره 9، شماره 34، 1404، صفحه 173-199]

  • نظارت آموزشی واکاوی اخلاقی مبانی اخلاقی نظارت بر معلمان در آموزش مجازی [دوره 9، شماره 34، 1404، صفحه 277-311]

  • نظارت بر فضای مجازی واکاوی اخلاقی مبانی اخلاقی نظارت بر معلمان در آموزش مجازی [دوره 9، شماره 34، 1404، صفحه 277-311]

  • نظارت بر معلمان واکاوی اخلاقی مبانی اخلاقی نظارت بر معلمان در آموزش مجازی [دوره 9، شماره 34، 1404، صفحه 277-311]

  • نظام آموزش عالی سلامت بررسی تأثیر رهبری تحول‌گرا بر رفتار کاری نوآورانه در نظام آموزش عالی سلامت کشور با توجه به نقش میانجی تناسب فرد- سازمان و رفتار اشتراک دانش [دوره 9، شماره 34، 1404، صفحه 119-144]

  • نظریه داده بنیاد الگوی مدیریت در مدارس مناطق چند قومیتی: طراحی الگو با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 9، شماره 33، 1404، صفحه 193-228]

  • نقش تعدیل کننده نقش تعدیل‌کننده ذهنیت رشد و ثابت در رابطه بین هیجان‌های منفی و مؤلفه‌های فرسودگی شغلی [دوره 9، شماره 33، 1404، صفحه 121-140]

  • نومعلمان تجارب زیسته نومعلمان در مدارس ابتدایی از تنهایی سازمانی ( عوامل موثر و راه کارها) [دوره 9، شماره 34، 1404، صفحه 55-81]

ه

  • هوش مصنوعی نقش هوش مصنوعی بر رهبری آموزشی در مدارس: رویکرد کیفی [دوره 9، شماره 34، 1404، صفحه 145-171]

  • هویت پژوهشی مدرسه هزارتوی روایت‌ها: بازخوانی هویت پژوهشی مدرسه در ایران [دوره 9، شماره 34، 1404، صفحه 7-53]

  • هیجان‌های منفی نقش تعدیل‌کننده ذهنیت رشد و ثابت در رابطه بین هیجان‌های منفی و مؤلفه‌های فرسودگی شغلی [دوره 9، شماره 33، 1404، صفحه 121-140]

login