طراحی الگوی حکمرانی دیجیتالی آموزش و پرورش: یک مطالعه سنتزپژوهی

ابراهیم مزاری

دوره 8، شماره 31 ، مهر 1403، ، صفحه 55-83

https://doi.org/10.22054/jrlat.2024.78978.1731

چکیده
  پژوهش حاضر با هدف طراحی الگوی حکمرانی دیجیتالی آموزش‌وپرورش انجام شده است. روش پژوهش حاضر کیفی و ازنظر هدف، بنیادی است که از روش سنتزپژوهی Sandelowski and Barroso (2007) استفاده کرده است. جامعۀ پژوهش حاضر را اسناد و مدارک علمی (مقالات، پایان‌نامه‌ها، رساله‌ها، کتب و گزارش‌های کاری) قابل‌دسترس در پایگاه‌های علمی معتبر داخلی و خارجی در بازه ...  بیشتر