شناسایی فرصت‏ها و چالش‏های نظارت و راهنمایی آموزشی؛ پژوهشی پدیدارشناسانه

رسول ساعدی؛ محمود تعجبی؛ حبیب قادرمرزی

دوره 8، شماره 31 ، مهر 1403، ، صفحه 27-53

https://doi.org/10.22054/jrlat.2024.78301.1722

چکیده
  هدف پژوهش حاضر واکاوی تجارب زیسته راهبران آموزشی و تربیتی از اجرای نظارت آموزشی در مدارس ابتدایی شهرستان کامیاران و چالش‏های آن است. رویکرد پژوهش کیفی و پارادایم آن هرمنوتیک و مشارکتی است و از روش پدیدارنگاری تفسیری استفاده شده است، ده نفر از راهبران آموزشی و تربیتی دوره ابتدایی شهر کامیاران (استان کردستان) از طریق نمونه‏گیری ...  بیشتر