مدل ساختاری نقش اخلاق حرفه‏ای تدریس اساتید در وفاداری دانشجویان و ارزش ویژه برند دانشگاه

علیرضا یوزباشی؛ فاطمه اسکندر؛ مجتبی محمدی

دوره 4، شماره 16 ، تیر 1397، ، صفحه 149-177

https://doi.org/10.22054/jrlat.2020.47288.1491

چکیده
  پژوهش حاضر، با هدف بررسی نقش اخلاق حرفه‌ای اساتید آموزش عالی با وفاداری دانشجو و ارزش ویژه برند دانشگاه در موسسه آموزش عالی الکترونیکی ایرانیان و به روش کمی انجام شده است. بدین منظور برای جمع آوری داده‌ها از پرسشنامه‌های استاندارد اخلاق حرفه‌ای تدریس شامل ابعاد ویژگی‌های شخصیتی، تسلط بر محتوا، تسلط بر شیوه‌های تدریس، شناخت ابعاد ...  بیشتر

بسط مدل عوامل مؤثر بر وفاداری دانشجو به دانشگاه ازنظر اعضای علمی در نظام آموزش عالی

سعید طالبی؛ حسن محمودیان؛ محمدحسن سیف؛ احمد رستگار

دوره 1، شماره 3 ، اردیبهشت 1394، ، صفحه 73-90

https://doi.org/10.22054/jrlat.2017.523.1012

چکیده
  هدف پژوهش کاربرد شاخص رضایتمندی مشتریان و عوامل مؤثر بر کیفیت آموزش و یادگیری است. پژوهش از نوع همبستگی و جامعه آماری آن را کلیه اعضای علمی دانشگاه‌های پیام نور فارس و علوم پزشکی شیراز تشکیل می‌دهند. با استفاده از فرمول کرجسی و مورگان و با حذف پرسشنامه‌های ناقص تعداد 239 پرسشنامه به روش آماری تحلیل مسیر تجزیه‌وتحلیل شد. اثرات مستقیم ...  بیشتر