اخوانفر، امیر؛ مقصودیگنجه، یاسر؛ وظیفهخواه، سمیه؛ عاقلی، میثم. (1397). بررسی رابطهی کیفیت خدمات با وفاداری دانشجویان با توجه به نقش میانجی ارزش ادراکشده، رضایت دانشجویان و تصویر ذهنی برند. رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری، 6 ، 68-49 .
اردو، فاطمه. (1394). بررسی وضعیت اخلاق حرفهای اعضای هیئت علمی ازنظر دانشجویان تحصیلات تکمیلی (مؤسسات غیرانتفاعی غیردولتی غرب شهر تهران). پایاننامه کارشناسی ارشد. دانشکده علوم انسانی. دانشگاه علم و فرهنگ.
آرینپور، مهلا؛ محرابی، ناهید.(1395). الزامات و راهبردهای اخلاق حرفهای در نظام آموزش عالی. فصلنامه اخلاق در علوم و فناوری، 11 (4)، 17-23.
اعرابی، سیدمحمد؛ رضوانی، حمیدرضا. (1392). استراتژی بازاریابی. تهران: پژوهشکده مدیریت سما.
باباصفری، محبوبه؛ مرزوقی، رحمتاله؛ فقیه، نظامالدین؛ ترکزاده، جعفر؛ یوسفی، فریده. (1392). ارزیابی اخلاق حرفهای استادان دانشگاه شیراز از دیدگاه دانشجویان کارشناسیارشد و دلالتهای تربیتی آن در برنامهریزی درسی. مجلهیعلمی پژوهشی « پژوهشهای برنامهی درسی« انجمن مطالعات برنامهی درسی ایران، 3(1)، 67-86 .
باقرپور، الههسادات. (1394). تأثیر سرمایه روانشناختی اعضاء هیئتعلمی بر رضایت دانشجو از طریق نقش واسط عواطف مثبت و قابلیت حل مساله اعضاء هیئتعلمی و عدالت درکشده دانشجو، مورد مطالعه: (دانشکده علوم اداری و اقتصادی دانشگاه فردوسی مشهد). پایاننامه کارشناسی ارشد. دانشکده علوم اداری و اقتصادی. گروه مدیریت. دانشگاه فردوسی مشهد.
پناهیوانانی، ماندانا؛ شعبانی، رضا. (1393). بررسی تأثیر خدمات لذتبخش و اعتماد بر وفاداری مشتریان. مجله مدیریت بازاریابی، 25 ، 82-67 .
پورسلیمی، مجتبی؛ حسینیمقدم، سید محمدرضا؛ اسماعیلیان، حسن؛ قاسمی، آتنا. (1393). تأثیر شرایط عاطفی کارکنان بر رضایت و وفاداری مشتریان با نقش واسط تفاهم (مورد مطالعه: مسافران ورودی و خروجی استفادهکننده از خدمات گمرک فرودگاه شهید هاشمینژاد مشهد). مجله علمی-پژوهشی تحقیقات بازاریابی نوین ، ویژهنامه مقالات اولین همایش ملی بازاریابی، 258-235 .
حسنپور، اکبر؛ نظری، کامران؛ اکبری، پیمان. (1397). طراحی مدل عوامل مؤثر بر اخلاق حرفهای تدریس در دانشگاه پیام نور غرب کشور. جامعهشناسی آموزشوپرورش، شماره 6 ، 87-101.
حسینی، میرزاحسن؛ فرهادینهاد، رومینا. (1392). بررسی عوامل مؤثر بر ایجاد ارزش ویژه برند در آموزش عالی. نشریه علمی پژوهشی مدیریت فردا، 12 (35) ، 65-80 .
حسینی، میرزاحسن؛ یزدانپناه، احمدعلی؛ فرهادینهاد، رومینا. (1391). بررسی تاثیرات مستقیم و غیرمستقیم عناصر بازاریابی رابطهای بر وفاداری دانشجویان. فصلنامه پژوهش و برنامهریزی در آموزش عالی، شماره 66 ، 121-143.
حیدری، علی؛ خانلری، امیر؛ مهدوی، شادی. (1396). اندازهگیری ارزش ویژهی برند دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی(مطالعهی موردی: دانشکدههای مدیریت شهر تهران). فصلنامه علمی-پژوهشی تحقیقات بازاریابی نوین، 7 (3)، 141-158 .
خاکپور، عباس؛ ایزدی، اسداله. (1395). اهمیت اخلاق حرفهای اساتید در محیطهای آموزشی. اولین همایش ملی اخلاق حرفهای در نظامهای آموزشی. دانشگاه ملایر 16 اردیبهشت 1395.
خدادادحسینی، سیدحمید؛ کریمیان، مجتبی؛ مشبکی، اصغر. (1394). بررسی تأثیر محرکهای ارزش ویژه برند بر طنین دانشگاه (مورد مطالعه: دانشگاههای امیرکبیر، تربیتمدرس، تهران و شریف). فصلنامه علمی-پژوهشی تحقیقات نوین، 5 (1) ، 169-182 .
داوری، علی؛ رضازاده، آرش. (1396). مدلسازی معادلات ساختاری با نرمافزار PLS . تهران: جهاد دانشگاهی.
دهخدا، علیاکبر. (1357). لغتنامه دهخدا. تهران: انتشارات دانشگاه تهران.
زندوانیان، احمد؛ رحیمی، مهدی؛ خسرویپور، زهرا. (1397). ساخت و اعتبار یابی پرسشنامه رضایت-وفاداری دانشجو به دانشگاه جامع دولتی. پژوهشهای تربیتی، 37 ، 57-75 .
سلاجقه، آزیتا؛ صفری، ثنا. (1394). رابطهی اخلاق حرفهای با عملکرد استادان دانشگاه. فصلنامه اخلاق در علوم و فناوری، 10(3) ، 103-110.
طالبی، سعید؛ محمودیان، حسن؛ صیف، محمدحسن؛ رستگار، احمد. (1393). بسط مدل عوامل مؤثر بر وفاداری دانشجو به دانشگاه ازنظر اعضای علمی در نظام آموزش عالی. فصلنامه پژوهشهای رهبری و مدیریت آموزشی، 1 (3) ، 73-90 .
عزیزی، نعمتاله. (1389). اخلاق حرفهای در آموزش عالی. مجله راهبرد فرهنگ، 8 و 9، 202-173.
عمید، حسن. (1389). فرهنگ فارسی. تهران: اشجع.
فرهود، داریوش. (1386). مروری بر تاریخچه اخلاق همراه با گردآوری زمینههای گوناگون اخلاق. فصلنامه اخلاق در علوم و فناوری، 2(1) ، 1-6.
قاضیمیرسعید، سیدجواد؛ مرادیجو، محمد؛ طاهری، ابوالفضل؛ یوسفیانزاده، امید. (1395). شناسایی عوامل مؤثر در برقراری ارتباط دانشجو و استاد از دیدگاه دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشکدهی پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران. مجله توسعه آموزش در علوم پزشکی، 9 (22) ، 95-102.
کنجکاومنفرد، امیررضا؛ رضایی دولتآبادی، حسین؛ محمودیمیمند، مرتضی. (1393). واکاوی تأثیر تعدیلگر ارزش لذت جویی در فرآیند وفاداری به برند. فرآیند مدیریت توسعه، 28 (3) ، 157-175.
محمودیان، مهرو. (1397). بررسی رابطه بین استراتژیهای منابع انسانی و فرهنگ سازمانی کارآفرینانه(مورد مطالعه بانک خاورمیانه). پایاننامه کارشناسی ارشد. دانشکده مدیریت. موسسه آموزش عالی الکترونیکی ایرانیان.
محمودیکلیان، زهرا. (1395). بررسی نقش قدرت ارتباط برند و ارزش ویژه برند در مؤسسات آموزش عالی (مورد مطالعه: دانشگاههای دولتی شهر تهران). پایاننامه کارشناسی ارشد. دانشکده مدیریت و علوم مالی. دانشگاه غیردولتی-غیر انتفاعی خاتم.
مطهرینژاد، حسین؛ احمدیده قطبالدینی، محمد. (1393). عوامل مؤثر بر وفاداری دانشجو:رویکرد بازاریابی رابطهمند. فصلنامه پژوهش و برنامهریزی در آموزش عالی، 20 (3) ، 121-140.
میرزایی، میثم؛ محمدکاظمی، رضا؛ خادمی، مهدی. (1395). تأثیر توسعهی برند ورزشی بر روی ارزش ویژهی برند (مورد مطالعه : برند پرسپولیس). مدیریت ورزشی، 9 (3) ، 531-548 .
نصراصفهانی، احمدرضا. (1371). عوامل مؤثر در بهبود کیفیت تدریس. فصلنامه تعلیم و تربیت (آموزشوپرورش)، شماره 29، 134-154.
Aaker, D. A., & Keller, K. L. (1990). Consumer evaluations of brand extensions. Journal of marketing, 54(1), 27-41.
Ali, M., & Ahmed, M. (2018). Determinants of Students' Loyalty to University: A Service-Based Approach. Available at SSRN 3261753.
Bagautdinova, N. G., Gorelova, Y. N., Polyakova, O. V. (2015). University management: from successful corporate culture to effective university branding. Procedia Economics and Finance 26 (2015), 764 – 768.
Bouzarjomehri, F., Mansourian, M., Herandi, Y., Bouzarjomehri, H. (2013). Academics' adherence to professional Ethics in Shahid Sadoughi University of Medical Science: Students' viewpoint. Journal of Medical Education and Development, 8(3), 44-52.
Budac, C., Baltador, L. (2013). The value of brand equity, Procedia Economics and Finance, 6 ( 2013 ), 444 – 448.
Butt, B. Z., Rehman, K. u. (2010). A study examining the student's satisfaction in higher education. Procedia Social and Behavioral Sciences, 2 (2010) , 5446-5450.
Chadwick, R. (1998). Professional ethics. In The Routledge Encyclopedia of Philosophy. Taylor and Francis. Retrieved 23 Jul. 2019, from https://www.rep.routledge.com/articles/thematic/professional-ethics/v-1. doi:10.4324/9780415249126-L077-1
Chow, H-w., Ling, G-j., Yen, I-y., Hwang, K-p. (2017). Building brand equity through industrial tourism. Asia Pacific Management Review, 22 , 70-79.
Del-Castillo-Feito, C., Blanco-González, A., & González-Vázquez, E. (2019). The relationship between image and reputation in the Spanish public university. European Research on Management and Business Economics, 25(2), 87-92.
Erdoğmuş, İ., Ergun, S. (2016). Understanding university brand loyalty: the mediating role of attitudes towards the department and university. Procedia - Social and Behavioral Sciences, 229 (2016) 141 – 150.
Farmahini, M. F., & Farmahini, F. F. (2013). The study on professional ethics components among faculty members in the Engineering. Procedia-Social and Behavioral Sciences, 116, 2085 – 2089.
Hazée, S., Van Vaerenbergh, Y., Armirotto, V. (2017). Co-creating service recovery after service failure: The role of brand equity, Journal of Business Research, 74, 101-109.
Iglesias, O., Markovic, S., & Rialp, J. (2019). How does sensory brand experience influence brand equity? Considering the roles of customer satisfaction, customer affective commitment, and employee empathy. Journal of Business Research, 96, 343-354.
Keshavarzi, A., Ahmadi, S. (2013). The Study of Students’ Educational Satisfaction in Islamic Azad University. Procedia - Social and Behavioral Sciences, 83, 569 – 573.
Leonnard, L., Daryanto, H. K., Sukandar, D., & Yusuf, E. Z. (2015). The Loyalty Model of Private University Student. International Research Journal of Business Studies, 7(1).
Levy, P. S., & Lemeshow, S. (2013). Sampling of populations: methods and applications. John Wiley & Sons.
Oliver, R. L. (1997). Satisfaction – A behavioral perspective on the consumer. New York: McGraw-Hill
Romeo, J. R., & Dodds, W. B. (2015). The effects of brand quality and price on the evaluation of brand extensions. In Proceedings of the 1996 Academy of Marketing Science (AMS) Annual Conference, 282-288.
Sobhani Nejad, M., Najafi, H., Jafari Harandi, R., & Farmahini Farahani, M. (2015). Teaching professional ethics components from the viewpoint of students Qom University of Medical Sciences. Education Strategies in Medical Sciences, 7(6), 399-403.
Valitov, S. M. (2014). University brand as a modern way of winning competitive advantage. Procedia - Social and Behavioral Sciences, 152 (2014), 295 – 299.
Vera, J., Trujillo, A. (2017). Searching most influential variables to brand loyalty measurements: An exploratory study. Contaduría y Administración, 62 , 600–624.