طراحی مدل شایستگی‏های معلمان با رویکرد کیفی فراترکیب

سلیم کاظمی؛ مرتضی جاویدپور؛ میرمصطفی سعیدی اردبیلی؛ افشین دیوبند

دوره 8، شماره 32 ، دی 1403، ، صفحه 173-193

https://doi.org/10.22054/jrlat.2024.80427.1759

چکیده
  پژوهش‌ حاضر با هدف طراحی مدل شایستگی‌های معلمان با رویکرد کیفی فراترکیب انجام شده است. پژوهش حاضر در چارچوب رویکرد کیفی و با استفاده از روش فراترکیب با رویکرد هفت مرحله‏ای Sandelowski and Barroso (2007) انجام شد. جامعه آماری موردمطالعه شامل کلیه تحقیقات و مطالعات فارسی و انگلیسی چاپ‌شده در حوزه شایستگی‏ های معلمان در بین سال‏های 2000 تا 2024 ...  بیشتر