تحلیل پدیدارشناسانه ادراک و تجربه زیسته معلمان از جلوه‌های کارآمدی مدیر مدرسه در دوره ابتدایی

مهدی سعیدی

دوره 9، شماره 33 ، فروردین 1404، ، صفحه 47-87

https://doi.org/10.22054/jrlat.2024.81738.1779

چکیده
  هدف این پژوهش، تحلیل ادراک معلمان در خصوص جلوه‌های کارآمدی مدیر مدرسه در دوره ابتدایی است. تلاش شد تا با کمک رویکرد تفسیرگرایانه به ترسیم معنایی ادراک معلمان از جلوه‌های کارآمدی یک مدیر در مدرسه ابتدایی پرداخته و در این‌رابطه، درک و ارزیابی شرکت‌کنندگان به تصویر آید . از این‌رو، پژوهش حاضر یک پژوهش کیفی است که با استفاده از روش ...  بیشتر