طراحی الگوی نوین ارزشیابی از عملکرد حرفه‌ای سالانه معلمان مدارس ابتدایی کشور

رضا مظفری؛ حسن رضا زین آبادی؛ حمیدرضا آراسته؛ حسین عباسیان

دوره 6، شماره 21 ، فروردین 1401، ، صفحه 59-85

https://doi.org/10.22054/jrlat.2021.51364.1526

چکیده
  هدف این پژوهش ارائه مدلی نوین برای سنجش و ارزشیابی عملکرد حرفه‌ای سالانه معلمان مدارس ابتدایی بوده است. پژوهش با رویکرد کیفی و روش تحلیل محتوی انجام شده است. به این منظور بررسی متون تخصصی و پژوهشی مرتبط با صلاحیت‌ها و شایستگی‌های حرفه‌ای معلمان مدارس ابتدایی، ارزشیابی عملکرد حرفه‌ای معلمان، اسناد بالادستی نظام آموزشی کشور (سند ...  بیشتر