الگوی مدیریت در مدارس مناطق چند قومیتی: طراحی الگو با رویکرد نظریه داده بنیاد

ابوالفضل جلایری لایین؛ مسلم چرابین؛ محمد کریمی؛ علی معقول

دوره 9، شماره 33 ، فروردین 1404، ، صفحه 193-228

https://doi.org/10.22054/jrlat.2024.81578.1775

چکیده
  هدف از پژوهش حاضر، طراحی الگوی مدیریت در مدارس مناطق چند قومیتی بود. به این منظور از روش داده بنیاد با رویکرد اشتراوس و کوربین استفاده گردید. جامعه آماری پژوهش، مدیران و معلمان مناطق چند قومیتی استان خراسان رضوی بودند. داده‌های پژوهش با استفاده از مصاحبه‌های فردی نیمه ساختاریافته جمع‌آوری گردید، نمونه آماری شامل 14 نفر از مدیران ...  بیشتر