تصویرسازمانی درک شدۀ دانشگاه و رابطۀ آن با هویّت، شهرت و تعهد سازمانی کارکنان و اعضای هیئت‌علمی: مطالعه موردی دانشگاه کردستان

محمد سمیعی فر؛ مهدی صالحی

دوره 8، شماره 31 ، مهر 1403، ، صفحه 113-151

https://doi.org/10.22054/jrlat.2024.79998.1749

چکیده
  این مقاله به بررسی وضعیت تصویرسازمانی دانشگاه کردستان از دیدگاه ذی‌نفعان و ارتباط آن با متغیرهای هویت، شهرت و تعهد سازمانی می‌پردازد. عوامل مختلفی چون رفتار کارکنان، خدمات و نام سازمان به تشکیل هویت‌سازمانی کمک کرده و باعث ایجاد تصویری کلی از آن در ذهن افراد می‌شوند. پژوهش از نوع توصیفی همبستگی است و جامعه آماری شامل ۴۰۰ عضو هیئت‌علمی ...  بیشتر