تأثیر عوامل مهارت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات بر خلاقیت نوآورانه با نقش میانجی هوش تجاری دانشجویان

سیدقاسم علوی؛ نادی علیزاده؛ فرانک پایدار

دوره 6، شماره 21 ، فروردین 1401، ، صفحه 133-159

https://doi.org/10.22054/jrlat.2021.55905.1554

چکیده
  هدف از این تحقیق تعیین تأثیر عامل‌های مختلف مهارت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات بر خلاقیت نوآورانه و تعیین تأثیر هوش تجاری به‌عنوان متغیر میانجی بوده است. جامعه آماری تحقیق شامل کلیه دانشجویان دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای استان مازندران در سال تحصیلی 99-1398 به تعداد 14888 نفر بوده که از آموزش کل هر دانشگاه در سال تحصیلی 99-98 درخواست و اعلام ...  بیشتر