بازرگان، عباس. (1394). مقدمه ای بر روش های تحقیق کیفی و آمیخته: رویکردهای متداول در علوم رفتاری. (چاپ پنجم)، تهران: نشر دیدار.
بهروزی، ناصر؛ شهنی ییلاق، منیجه و پور سید، سید مهدی. (1391). تعیین رابطه کمالگرایی، استرس ادراک شده و حمایت اجتماعی با فرسودگی تحصیلی. فصلنامه راهبرد فرهنگ، (20)، 102-83.
برهانی، فریبا؛ عباس زاده، عباس و سبزواری، سکینه. (1392). تلاش برای عدالت آموزشی: تبیین فرایند ارزشیابی بالینی دانشجویان پرستاری، یک مطالعه گراندد تئوری. فصلنامه اخلاق زیستی، 3(9)،25-56.
دیبایی صابر، محسن و میرعرب رضی، رضا.(1398). رابطه عدالت آموزشی ادراک شده با عملکرد تحصیلی دانشجویان. مجله مدیریت فرهنگ سازمانی،17(1)،125-143.
ثناگو، اکرم؛ نوملی، مهین و مهستی جویباری، لیلا. (1390). تبیین عدالت آموزشی در دانشجویان علوم پزشکی: بررسی دیدگاه و تجربیات دانشجویان علوم پزشکی. مجله افق توسعه آموزش پزشکی، 4(3). 44-38.
حیاتی، داود؛ عگبهی، عبدالحسین و عزیزی ابرقویی، محسن. (1391). بررسی رابطه ی ابعاد کیفیت تجارب یادگیری و احساس خودکارآمدی با فرسودگی تحصیلی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی تهران. دو فصلنامهی مرکز مطالعات و توسعهی آموزش علوم پزشکی، 3(4). 29-18.
شریفیفرد، فاطمه؛ نوروزری، کیان؛ حسینی، محمدعلی؛ آسایش، حمید و نوروزی، مهدی. (1393). عوامل مرتبط با فرسودگی تحصیلی در دانشجویان پرستاری و پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی قم در سال 1392. مجله آموزش پرستاری، 3(3)، 59-68.
گل پرور، محسن؛ جوادیان، زهرا و مصاحبی، محمدرضا. (1391). الگوهای ساختاری رابطه عدالت آموزشی با رضایت از تحصیل، نتایج، رفتارهای مدنی- تحصیلی و فریب کار تحصیلی. فصلنامه اندیشههای تازه در علوم تربیتی، 7(1)، 102-87.
گل پرور، محسن. (1389الف). بررسی نقش اخلاق تحصیلی، عدالت و بیعدالتی آموزشی در رفتارهای مدنی- تحصیلی دانشجویان. فصلنامه اندیشههای تازه در علوم تربیتی، 5(4)، 41-25.
گل پرور، محسن. (1389ب). رابطه اخلاق و عدالت آموزشی با پرهیز از فریبکاری علمی. فصلنامه اخلاق در علوم و فناوری، 5(1و2)، 57-66.
محمدی, مریم؛ سیده مهسا موسوی؛ افشین شمس و سیاوش کریمی، ۱۳۹۵، بررسی رابطه بین عدالت آموزشی و فرسودگی تحصیلی در دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان، دومین همایش ملی مطالعات و تحقیقات نوین در حوزه علوم تربیتی و روانشناسی ایران، قم، مرکز مطالعات و تحقیقات اسلامی سروش حکمت مرتضوی،
https://www.civilica.com/Paper-CTCONF02-CTCONF02_206.html
مرزوقی، رحمت اله؛ حیدری، معصومه و حیدری، الهام. (1392). بررسی رابطه عدالت آموزشی با فرسودگی تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی. مجله گامهای توسعه در آموزش پزشکی، 10(3)، 334-328.
نعامی، عبدالزهرا. (1388). رابطه بین کیفیت تجارب یادگیری با فرسودگی تحصیلی دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه شهید چمران اهواز . فصلنامه مطالعات روان شناختی دانشکدهی علوم تربیتی و روان شناسی دانشگاه الزهراء، 5(3)، 134-117.
یارقلی، بهبود. (1393). تجربه دانشجویان از عدالت اساتید: مطالعه پدیدار شناختی. دوماهنامه راهبردهای آموزش پزشکی، 7(4)، 265-272.
Basar, Ufuk; Sigri, Ünsal (2015). Effects of Teachers' Organizational Justice Perceptions on Intention to Quit: Mediation Role of Organizational Identification. Educational Sciences: Theory & Practice. ISSN 1303-0485 eISSN 2148-7561.
Capri, B., Ozkendir, O. m., Ozkurt, B., & Karakus, F. (2012). General Self-Efficacy Beliefs, Life Satisfaction and Burnout of University Students. Procedia Soc Behav Sci, 47,968-73.
Chisnall, K. (2010). Exploring Leadership for Excellence and Equity in High Performing Middle Schools. Doctoral dissertation. University of North Carolina. Available from URL:
http://proquest.umi.com.
Chang, E., Eddins-Folensbee, F., & Coverdale, J. (2012). Survey of the prevalence of burnout, stress, depression, and the use of supports by medical students at one school (Review). Academic Psychiatry, 36, 177-182.
Creswell, W., Hanson, W. E., Plano Clark, V. L., Petska, K. S., & Creswell, D. (2005). Mixed methods research designs in counseling psychology. Journal of Counseling Psychology, 52(2), 224-235.
David, A. P. (2010). Examining the relationship of personality and burnout in college students: The role of academic motivation. Educational Measurement and Evaluation Review, 1, 90-104.
Erturgut, R., & Soysekerci, S. (2010). An Empirical Analysis on Burnout Levels among Second Year Vocational Schools Student. Social and Behavioral Science, 2, 1399-1404
Eldridge, C.M. (2012). Principals leading for educational equity: social justice in action. Doctoral dissertation. University of Maryland. Available from URL: http://drum.lib.umd.edu//handle/1903/12669.
Mazerolle, S. M. (2012). An Assessment of Burnout in Graduate Assistant Certified Athletic Trainers. Journal of Athletic Training, 47(3), 320-328.
Moneta, G. B. (2011). Need for Achievement, Burnout, and Intention to Leave: Testing an Occupational Model in Educational Settings. Personality and Individual Differences, 50(2). 274-278.
Mosher, L. D. (2010). Critical Reflection, Educational Justice, and Teacher Formation in a Rural Setting. Doctoral dissertation.
University of Redlands; Available from:
http://proquest.umi.com.
Neumann, Y., Finaly-Neumann, E., & Reichel, A. (2010). Determinants and Consequences of Students' Burnout in Universities. The Journal of Higher Education, 61(1), 20-31.
Neuman, Y. (1990). Quality of Learning Experience and Students College Outcomes. International Journal of Educational Management, 7, 1-16.
Pines, A.M., & Aronson, E. (1988). Career burnout: Cases and cures. New York: Free Press.
Pilkauskaite-Valickienea, R., Zukauskienea, R., & Raiziene, S. (2011). The Role of Attachment to School and Open Classroom Climate for Discussion On Adolescents’ School-Related Burnout, Procedia Social and Behavioral Sciences, 15, 637-641.
Qinyi, T, & Jiali, Y. (2012). An Analysis Of The Reasons On Learning Burnout Of Junior High Schoolstudents From The Perspective Of Cultural Capital Theory: A Case Study Of Mengzhe Town In Xishuangbanna,China. Procedia - Social and Behavioral Sciences, 46, 3727-3731.
Rudman, A., Gustavsson, J. P. (2012). Burnout During Nursing Education Predicts Lower Occupational Preparedness and Future Clinical Performance: A Longitudinal Study. International Journal of Nursing Studies, 49, 988-1001.
Salmela-Aro, K., Savolainen, H., & Holopainen. L. (2008). Depressive symptoms and school burnout during adolescence, Journal of Youth and Adolescence, 6(3), 34-45.
Salmela-Aro, K., & Tynkkynen, L. (2012). Gendered pathways in school burnout among adolescents. Journal of Adolescence, 35(4), 929-939.
Salmela-Aro, k., & Upadyaya, K. (2014). School burnout and engagement in the context of demands–resources model. British journal of educational psychology, 84, 137-151.
Tukaev, S. V., Vasheka, T. V., & Dolgova, O. M. (2013). The Relationships between Emotional Burnout and Motivational, Semantic and Communicative Features of Psychology Students. Procedia - Social and Behavioral Sciences, 82, 553-556.
Uludag, O., & Yaratan, H. (2013). The Effects of Justice and Burnout on Achievement: An Empirical Investigation of University Students. Croatian Journal of Education, 15(2), 97-116.
Ugwu, F.O., Onyishi, I.E., & Tyoyima, W.A. (2013). Exploring the relationships between academic burnout, self-efficacy and academic engagement among Nigerian college students, The African Symposium, 13(2).
Walburg, V., Moncla, D., & Mialhes, A. (2015). Burnout among High-School Students and Cannabis Use, Consumption Frequencies, Abuse and Dependence,
Child & Youth Care Forum, 44(1). 33-42.
Yang, H. J. (2004). Factors affecting student burnout and academic achievement in multiple enrolment programs in Taiwan’s technical-vocational colleges. International Journal of Educational Development, 24, 283-301.
Zhang, Y. Gan, Y. & Cham, H. (2007). Perfectionism, academic burnout and engagement among Chinese college students: A structural equation modeling analysis, Personality and Individual Differences, 43(6), 1529-1540.