مطالعه اکتشافی موانع اجرای برنامه معلم پژوهنده: یک پژوهش آمیخته

سیدعباس رضوی؛ زینب رحیمی؛ یداله مهرعلیزاده

دوره 7، شماره 27 ، مهر 1402، ، صفحه 6-31

https://doi.org/10.22054/jrlat.2024.77718.1697

چکیده
  معلمان حرفه‌ای برای بهبود فعالیتهای آموزشی خود نیازمند پژوهش هستند. برنامه معلم پژوهنده که در حال حاضر در نظام آموزش و پرورش کشور اجرا می شود، تلاشی برای توسعه پژوهش و اقدام پژوهی در تعلیم و تربیت است. هدف این پژوهش آگاهی از موانع و مشکلات اجرای برنامه معلم پژوهنده از نظر معلمان و مدیران پژوهنده در شهر ایلام بود. روش پژوهش، آمیخته ...  بیشتر