رابطه بین فراموشی سازمانی با نوآوری سازمانی وچابکی سازمانی در بین کارکنان سازمان آموزش و پرورش اصفهان

محمد رضا حجتی نجف آبادی؛ محبوبه سادات فدوی

دوره 3، شماره 11 ، اردیبهشت 1396، ، صفحه 75-100

https://doi.org/10.22054/jrlat.2018.35486.1398

چکیده
  پپژوهش حاضر با هدف بررسی رابطه بین فراموشی سازمانی با نوآوری سازمانی و چابکی سازمانی در بین کارکنان سازمان آموزش و پرورش اصفهان انجام گردید . روش تحقیق مورد استفاده توصیفی از نوع همبستگی و جامعه آماری مشتمل بر کارکنان سازمان آموزش و پرورش به تعداد 450 نفر بود. از این تعداد با استفاده از جدول نعیین حجم نمونه کرجسی و مورگان (1970) و روش نمونه ...  بیشتر

بررسی نقش مدیریت دانش بر نوآوری سازمانی در بین کارکنان دانشگاه مازندران

رضا براری؛ لاله جمشیدی

دوره 1، شماره 3 ، اردیبهشت 1394، ، صفحه 119-140

https://doi.org/10.22054/jrlat.2017.886.1024

چکیده
  پژوهش حاضر باهدف بررسی تأثیر مدیریت دانش بر نوآوری سازمانی بین کارکنان دانشگاه مازندران اجرا شد. روش پژوهش، همبستگی و به‌طور مشخص از نوع معادلات ساختاری است. جامعۀ آماری این پژوهش حدود 400 نفر از کارکنان دانشگاه مازندران است. برای سنجش متغیرهای پژوهش از پرسشنامه­های مدیریت دانش نوناکوکه دارای چهار بعد برونی‌سازی، ترکیب، برونی‌سازی ...  بیشتر