افخمی اردکانی، مهدی و خلیلی صدرآباد، افسر، (1391)، بررسی رابطه بین عوامل شخصیتی و سکوت کارکنان دانشی، پژوهشهای مدیریت عمومی، 18: 84-65.
آقایی برزآباد پرویز، یزدی فیضآبادی وحید، رسولی مقدم ابراهیم. (1394). ارتباط جوسازمانی و سکوت سازمانی با توانمندی روانشناختی کارکنان در بیمارستانهای دانشگاه علوم پزشکی بیرجند؛ سال ۱۳۹۴. مجله علمی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند. ۱۳۹۴; ۲۲ (۳): ۲۷۴-۲۸۵
ترکزاده، جعفر (1391). رهبری راهبردی در آموزش عالی. مجله رویکردها و چشماندازهای نو در آموزش عالی. دوره
جهانیان، رمضان، حسینی، سمیرا. (1394). نقش جوسازمانی بر میزان بهرهوری کارکنان در آموزشکدههای فنی و حرفهای استان تهران. مدیریت فرهنگسازمانی، 13(4), 1135-1157.
حنیفی، هیوا، (1394)، بررسی اثرات ارتباط سازمانی بر سکوت سازمان (مطالعه موردی سازمان تأمین اجتماعی استان کردستان)، اولین کنفرانس مدیریت و کارآفرینی در شرایط اقتصاد مقاومتی.
حیدری، زهرا، عسکریان، مصطفی، دوایی، مهدی (1389). بررسی رابطه بین جوسازمانی و مدیریت تعارض از دیدگاه دبیران، فصلنامه تازههای روانشناسی صنعتی/سازمانی، سال اول، شمارۀ سوم
دامغانیان، حسین و رزوبان، فرناز، (1394)، بررسی علت سکوت کارکنان در ارتباط با مدیر مستقیم: کاربرد پژوهش آمیخته، فصلنامه مطالعات رفتار سازمانی، 4 (3): 194-175.
داناییفرد، حسن؛ فانی، علیاصغر و براتی، الهام، (1390)، فهم نظریه فرآیند مدیریت فرادستان در سازمان: پژوهشی کیفی در راهبردهای نفوذ به بالا، فصلنامه مطالعات رفتار سازمانی، 2: 69-61.
رضائیان، علی (1390). مبانی سازمان و مدیریت. سازمان چاپ و انتشارات فرهنگ و ارشاد اسلامی، چاپ چهاردهم: 396.
زارعی متین، حسن؛ طاهری، فاطمه و سیار، ابوالقاسم، (1390)، سکوت سازمانی: مفاهیم، علل و پیامدها، فصلنامه علوم مدیریت ایران، 6 (21): 104-77.
زارعیمتین، حسن؛ طاهری، فاطمه؛ سیار، ابوالقاسم (1390). سکوت سازمانی: مفاهیم، علل و پیامدها. فصلنامه علوم مدیریت ایران، سال ششم، شماره 21: 77-104.
صلواتی، عادل؛ یاراحمدی، یحیی و سید هاشمی، نادیا، (1393)، ارتباطات اثربخش و سکوت سازمانی در شبکه بانکی کشور (موردمطالعه: شهرستان سنندج)، مجله مدیریت دولتی، 6 (3): 542-523.
مهرآبادی، الهه، (1394)، سکوت سازمانی و ارتباط آن با تعهد سازمانی کارکنان، مجله الکترونیکی مدیران آینده.
نصر اصفهانی، علی و آقاباباپور دهکردی، طاهره، (1392)، بررسی رابطه هویتسازمانی با سکوت سازمانی کارکنان موردمطالعه کارکنان دانشگاه اصفهان، جامعهشناسی کاربردی، 4: 162-139.
Alas R, Vadi M. (2006). The impact of organizational culture on organizational learning and attitudes concerning change from an institutional perspective, Int. J. Strategic Change Management 2006; 1(1): 155-170.
Amabile, T., Gryskiewicz S. S., (1987). Creative in the R & D laboratory, Greensboro, North Carolina: Center for creative Leadership, Technical Report, No. 30.
Brinsfield, C. T., Edwards, M. E., & Greenberg, J., (2009). Voice and silence in organizations: Historical review and current conceptualizations, Emerald Group publishing limited, 1: 3-33.
Cappelletti, LG, Charles Richard B. (2013). Developing human capital through a pragmatic oriented action research project A French case study. Action Research; 8(2): 1-22.
Chen, C. J. & Huang, J. W. (2007). How organizational climate and structure affect knowledge management- social interaction perspective. international journal of information management, 27 (2): 104-118.
Cossin, D & Caballero. J (2013). Transformational Leadership. Background,Literature Review, June 2013 © IMD, All Rights Reserved.
Cox, T., (2010). Cultural diversity in organizations: Theory, research, and practice, San Francisco: Berrett-Koehler.
Deniz, N; Noyan, A; Ertosun, O, G (2013). The Relationship between Employee Silence and Organizational Commitment in a Private Healthcare Company. Procedia - Social and Behavioral Sciences 99, pp 691- 700.
Dickson, W, & Roethlisberger, F., (2008). Counseling in an Organization: A Sequel to the Hawthorne Researches, Boston, Mass.: Harvard University Press.
Dimitris, B & Vakola, M., (2007). Organizational Silence: A new challenge for human resource management, Athens university of economics and business, 1-19.
Flecher, D; Watson, T (2007). Voice, Silence and Business of construction: loud and queit voices in the construction of Personal, organizational and social realities. Organazition journal, pp155-157.
Fletcher, D. & Watson, T., (2007), voice, silence and business of construction: loud and Quiet voices in the construction of personal,organizational and social realities, organization journal, 155-175.
Foong, L. C. (2001). commitment organizational and productivity, satisfaction job on Effects: behaviors Leadership. Academy of Journal management. 9 (4) 4-191.
Hazen, M. A., (2006). silences, perinatal loss and polyphony: a postmodern perspective, journal of organizational change management, 19 (2): 237-249.
Karaca, H., (2013). an exploratory study on the impact of organizational silence in hierarchical organizations: Turkish national police case, European Scientific Journal, 19 (23): 38-50.
Li,Y., Sun, J. M., (2015). Traditional Chinese leadership and employee voice behavior: A cross-level examination, The Leadership Quarterly, 26 (2): 172– 189.
Liu, D., Wu, J., Ma, J. C., (2009). Organizational Silence: A Survey on Employees Working in a Telecommunication Company, Computers & Industrial Engineering,.International Conference on source, Troyes.
Liu, D; Wu, J; Ma, J-ch. (2009). Organizational Silence: A Survey on Employees Working in a Telecommunication Company, Pp 1647-1651.
Liu, W., Zhu, R., Yang, Y., (2010). I warn you because I like you: Voice behavior, employee identifications, and transformational leadership, The Leadership Quarterly, 21 (1): 189–202.
Miller, J. G., (2006). Living systems: The organization, Behavioral Science, 17:1-82.
Miner J B. (2006). Organizational Behavior 3. Historical Origins. Theoretical Foundations, and the Future, New York.
Moasa, H, (2013). Struggling for Organizational Identity: Employee Voice and Silence, Lumen International Conference Logos Universality Mentality Education Novelty.
Morrison, E. W. & Milliken, F. J., (2000). Organizational Silence: A Barrier to Change and Development in a Pluralistic World, Academy of Management Review, 25(4): 706-725.
Payne, J. M. (2007). The Bonds of Identification Revisited Exploring The Impact Organizational Identity on Volunteer Behavior In Not- For- Profit organizations. Unpublished Doctoral Dissertation. Submitted to faculty of Peabody college of Vanderbilt university.
Vakola, M. & Bouradas, D., (2005). Antecedents and consequences of organizational silence: an empirical investigation, employee relations journal, Vol.27, No.5.
Xu A. J., Loi, R., Lam, L. W., (2015). The bad boss takes it all: How abusive supervision and leader–member exchange interact to influence employee silence, The Leadership Quarterly, In Press, doi:10.1016/j.leaqua.2015.03.002.
Yıldız, E., (2013). Enigma of Silence in Organizations: What Happens To Whom and Why?, Beykent University Journal of Social Sciences, 6 (2): 30-44.