شناسایی بسترهای تحقق رهبری آموزشی در مدارس دوره ابتدایی

مریم بریهی؛ حسین عبداللهی

دوره 8، شماره 32 ، دی 1403، ، صفحه 67-91

https://doi.org/10.22054/jrlat.2024.75643.1670

چکیده
  این پژوهش با هدف شناسایی بسترهای تحقق رهبری آموزشی در مدارس دوره ابتدایی انجام گرفت. پژوهش از نوع کیفی و روش مطالعه موردی است. مدارس موردمطالعه جهت این پژوهش، دو مدرسه غیرانتفاعی دخترانه تکریم و فضه (س) در دوره ابتدایی بودند که ضمن بهره‌گیری از رویکرد دینی، از بسترهای متنوعی جهت بالا بردن کیفیت آموزشی و پرورشی مدرسه استفاده می‌نمودند. ...  بیشتر