رابطه جوّ کلاس درس و دستاورد‌ تحصیلی دانشجویان با توجه به نقش میانجی تعامل استاد - دانشجو و انگیزه تحصیلی

هاجر بهمنی نژاد؛ سکینه جعفری

دوره 5، شماره 17 ، مهر 1397، ، صفحه 143-164

https://doi.org/10.22054/jrlat.2020.49082.1501

چکیده
  پژوهش حاضر با هدف بررسی رابطه جوّ کلاس درس و دستاورد‌ تحصیلی دانشجویان با توجه به نقش میانجی تعامل استاد - دانشجو و انگیزه تحصیلی دانشجویان دانشگاه سمنان انجام شده است. پژوهش حاضر با توجه به هدف، کاربردی و با توجه به نحوه گردآوری داده‌ها از نوع تحقیقات توصیفی ـ همبستگی محسوب می‌شود. جامعه آماری پژوهش شامل تمام دانشجویان کارشناسی ...  بیشتر

نقش رابطه مدیر و کارکنان با عملکرد سازمانی با میانجی‌گری اعتماد و همکاری درون سازمانی

زهرا قربانی؛ علی اکبر امین بیدختی؛ سکینه جعفری

دوره 4، شماره 14 ، دی 1396، ، صفحه 1-23

https://doi.org/10.22054/jrlat.2019.30701.1361

چکیده
  هدف پژوهش حاضر بررسی نقش رابطه مدیر و کارکنان با عملکرد سازمانی با میانجی‌گری اعتماد و همکاری درون سازمانی کارکنان دانشگاه سمنان می‌باشد. پژوهش حاضر با توجه به هدف، کاربردی و با توجه به نحوه گردآوری داده‌ها از نوع تحقیقات توصیفی ـ همبستگی محسوب می‌شود. جامعه آماری پژوهش شامل تمام کارمندان دانشگاه سمنان (550نفر) در سال تحصیلی 97-1396 ...  بیشتر