تسهیم دانش و انگیزش شغلی معلمان: نقش میانجی یادگیری سازمانی

امیر سلیمانی؛ حمدالله حبیبی؛ آیسان پاشایی فخری

دوره 8، شماره 32 ، دی 1403، ، صفحه 93-122

https://doi.org/10.22054/jrlat.2024.78744.1730

چکیده
  هدف پژوهش حاضر بررسی رابطه تسهیم دانش با انگیزش شغلی معلمان با میانجی‏گری یادگیری سازمانی بود. روش تحقیق توصیفی، از نوع همبستگی و مبتنی بر معادلات ساختاری بود. جامعه آماری شامل کلیه معلمان مقطع متوسطه اول و دوم شهرستان تبریز بودند. که حجم نمونه با استفاده از جدول مورگان به تعداد 330 نفر با استفاده از روش خوشه‏ای تعیین گردید. ابزار ...  بیشتر