طراحی الگوی امنیت آموزشی و بررسی میزان تحقق آن در دانشگاه علامه طباطبائی

اسماعیل زارعی زوارکی؛ حسین مختاری هاشم آباد

دوره 1، شماره 2 ، بهمن 1393، ، صفحه 83-118

https://doi.org/10.22054/jrlat.2016.1056

چکیده
  چکیدههدف اولیه پژوهش حاضر، طراحی الگوی پیشنهادی امنیت آموزشی است. بنابراین با استفاده از روش توصیفی- تحلیلی ، به واکاوی و تبیین مفهوم امنیت آموزشی و مؤلفه‌های آن از زوایه مطالعات امنیت پژوهی و تجارب نهادهای تربیتی در این زمینه پرداخته شده است. مطالعه موردی این پژوهش، بررسی میزان تحقق امنیت آموزشی در دانشگاه علامه طباطبائی و تعیین ...  بیشتر