نقش رهبری خدمتگزار در میزان اثربخشی سازمانی مدارس

حمید رحیمیان؛ عباس عباس پور؛ فائزه صرافان

دوره 3، شماره 10 ، دی 1395، ، صفحه 113-140

https://doi.org/10.22054/jrlat.2018.27065.1336

چکیده
  پژوهش حاضر باهدف شناخت سبک رهبری خدمتگزار و نقش آن در اثربخشی سازمانی در دبیرستان‌های دخترانه شهر تهران در سال تحصیلی 93-1392 و به روش توصیفی همبستگی انجام‌شد. جامعه‌ی آماری شامل کلیه دبیران دبیرستان‌های دولتی دخترانه شهر تهران بود که از میان آن‌ها 360 نفر به ‌روش تصادفی خوشه‌ای انتخاب شدند. برای سنجش سبک رهبری خدمتگزار از پرسشنامه‌ی ...  بیشتر