بررسی مؤلفه‌ها و شاخص‌های اثربخشی مدارس متوسطه دوم استان هرمزگان برای ارائه مدل در راستای بهبود سیستم‌ آموزشی مدارس

جواد ایمانی؛ مهدی باقری؛ پریوش جعفری؛ نادر قلی قورچیان

دوره 4، شماره 14 ، دی 1396، ، صفحه 25-61

https://doi.org/10.22054/jrlat.2019.38693.1427

چکیده
  نارضایتی از عملکرد نظام آموزشی در پاسخگویی به نیازهای روزافزون جامعه امروز و قابلیت‌های ضعیف خروجی‌های آن در دستیابی به هدف‌های از پیش تعیین‌شده، آموزش‌وپرورش امروز را با چالش‌های جدی مواجه کرده است. بر این اساس پژوهش حاضر با هدف بررسی مؤلفه‌ها و شاخص‌های اثربخشی مدارس متوسطه دوم استان هرمزگان برای ارائه مدل در راستای بهبود ...  بیشتر