استقلال دانشگاه و رابطه آن با پاسخگویی و تضمین کیفیت خدمات دانشگاه در سیستم آموزش عالی

امید میلانی؛ محمد حسنی؛ ابوالفضل قاسم زاده

دوره 2، شماره 7 ، اردیبهشت 1395، ، صفحه 147-167

https://doi.org/10.22054/jrlat.2018.17757.1266

چکیده
  پژوهش حاضر به بررسی استقلال دانشگاه و نقش آن در پاسخگویی و تضمین کیفیت خدمات دانشگاه درسیستم آموزش عالی پرداخته است. جامعه آماری این پژوهش شامل کلیه اعضای هیئت علمی دانشگاه ارومیه در سال تحصیلی 94-1393 می‌باشد. روش تحقیق توصیفی- پیمایشی است و 219 نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه ارومیه که با استفاده از روش نمونه‌گیری تصادفی طبقه‌ای انتخاب ...  بیشتر

نقش پاسخگویی بر رضایت و عملکرد شغلی: آزمون اثر میانجی رفتار شهروندی و شهرت

ابوالفضل قاسمزاده؛ محمد حسنی؛ سجاد جهانی

دوره 1، شماره 3 ، اردیبهشت 1394، ، صفحه 141-164

https://doi.org/10.22054/jrlat.2015.7939

چکیده
  پژوهش حاضر باهدف بررسی نقش پاسخگویی بر رضایت و عملکرد شغلی و آزمون اثر میانجی رفتار شهروندی و شهرت به روش توصیفی- همبستگی انجام‌شده است جامعه آماری در این پژوهش کلیه اعضای هیئت‌علمی دانشگاه تبریز است که تعداد آن‌ها طبق آمار 640 نفر است که از این تعداد نمونه‌ای به‌اندازه 270 نفر بر اساس فرمول کوکران با استفاده از روش نمونه­گیری تصادفی  ...  بیشتر

نقش تعاملی وجدان و جو روانشناختی بر عملکرد شغلی و رفتار شهروندی سازمانی

ابوالفضل قاسم زاده؛ محمد حسنی؛ ژاله حسن نژاد؛ ابراهیم جدی الوارعلیا

دوره 1، شماره 2 ، بهمن 1393، ، صفحه 63-82

https://doi.org/10.22054/jrlat.2016.1055

چکیده
  پژوهش حاضر با هدف بررسی نقش تعاملی باوجدان بودن و جو روانشناختی بر عملکرد شغلی و رفتار شهروندی سازمانی کارکنان به روش توصیفی- همبستگی انجام شده است. جامعه آماری این پژوهش کلیه کارکنان ادارات آموزش و پرورشناحیه 1و2 شهرستان ارومیه به تعداد 448 نفر می باشد که از این تعداد نمونه ای به اندازه 197 نفر بر اساس جدول مورگان به روش نمونه‌گیری طبقه‌ای ...  بیشتر