رابطه کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات با خودکارآمدی و عملکرد شغلی کارکنان ستادی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور

فریبا بختیاری؛ گلنسا گلینی مقدم

دوره 2، شماره 6 ، دی 1394، ، صفحه 99-122

https://doi.org/10.22054/jrlat.2017.17014.1259

چکیده
  هدف از پژوهش حاضر بررسی رابطه کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات با خودکارآمدی و عملکرد شغلی در بین کارکنان ستادی سازمان آموزش فنی و حرفه­ای کشور است. جامعه آماری پژوهش شامل 226 نفر از کارکنان ستادی سازمان آموزش فنی و حرفه­ای کشور بوده که از این تعداد 135 نفر مرد و 91 نفر زن به‌صورت تصادفی انتخاب شدند. پژوهش، کاربردی و از نوع پیمایشی ...  بیشتر