ارائه مدل علی روابط شفافیت سازمانی و وفاداری سازمانی با تاکید بر نقش واسطه‌ای اعتماد سازمانی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان

گل افروز رمضانی؛ احمد رستگار؛ نصرت ندیم نژاد

دوره 3، شماره 11 ، اردیبهشت 1396، ، صفحه 29-50

https://doi.org/10.22054/jrlat.2018.15117.1234

چکیده
  روش: روش تحقیق پژوهش حاضر توصیفی از نوع همبستگی مبتنی بر مدل علی می باشد. جامعه‌ی آماری این پژوهش را630 نفر از کارکنان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان تشکیل می دهند که برای این منظور با استفاده از فرمول کوکران و روش نمونه‌گیری تصادفی ساده 187 نفر از آنان انتخاب و به پرسشنامه های خودگزارشی وفاداری سازمانی، بعد نگرشی الن ومایر(1990)؛ بعد رفتاری ...  بیشتر

بسط مدل عوامل مؤثر بر وفاداری دانشجو به دانشگاه ازنظر اعضای علمی در نظام آموزش عالی

سعید طالبی؛ حسن محمودیان؛ محمدحسن سیف؛ احمد رستگار

دوره 1، شماره 3 ، اردیبهشت 1394، ، صفحه 73-90

https://doi.org/10.22054/jrlat.2017.523.1012

چکیده
  هدف پژوهش کاربرد شاخص رضایتمندی مشتریان و عوامل مؤثر بر کیفیت آموزش و یادگیری است. پژوهش از نوع همبستگی و جامعه آماری آن را کلیه اعضای علمی دانشگاه‌های پیام نور فارس و علوم پزشکی شیراز تشکیل می‌دهند. با استفاده از فرمول کرجسی و مورگان و با حذف پرسشنامه‌های ناقص تعداد 239 پرسشنامه به روش آماری تحلیل مسیر تجزیه‌وتحلیل شد. اثرات مستقیم ...  بیشتر