طراحی و تبیین مدل ریاضی نقش تعدیل گری توانمند سازی روان شناختی در رابطه نقش گروه های آموزشی بر بهبود کیفیت عملکرد اساتید دانشگاه ها

سعید مرادی؛ بتول فقیه آرام؛ نادر برزگر؛ پری سوسهابی

دوره 2، شماره 5 ، مهر 1394، ، صفحه 51-74

https://doi.org/10.22054/jrlat.2017.16087.1241

چکیده
  هدف پژوهش حاضر، طراحی و تبیین مدل ریاضی نقش تعدیل گری توانمند سازی روان شناختی در رابطه نقش گروه های آموزشی بر بهبود کیفیت عملکرد اساتید دانشگاه ها بوده است. روش این تحقیق از نظر هدف، کاربردی و از لحاظ نحوه گردآوری داده‌ها، توصیفی ـ همبستگی است. جامعه آماری این تحقیق 1019 نفر از اساتید هیات علمی دانشگاه‌های آزاد اسلامی منطقه هشت تهران ...  بیشتر